نوشته شده توسط : مدیر

مراحل راه اندازی و نصب پکیج

نصب پکیج یکی از اقدامات اساسی و ضروری در راه اندازی سیستم گرمایشی در ساختمان‌های مختلف است. نصب پکیج با اصول و برنامه تعیین شده برای راه اندازی تجهیزات وابسته به این سیستم بطور کاملا تخصصی صورت می‌گیرد. امروزه نصب پکیج در دسته خدمات پردرخواست راه‌اندازی سیستم گرمایشی در منازل مسکونی است.

ویژگی‌های بارز و ساختار پکیج در کنار هماهنگی آن با استاندارهای جدید ساختمان سازی از دلایل اصلی پر درخواست بودن سرویس نصب پکیج می‌باشد. در این خصوص قیمت نصب پکیج تهران و همین طور فراگیری آموزش نصب انواع پکیج از مهمترین مواردی است که از سمت کاربران مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرد.

جلوگیری از مواجهه با ایرادات مشکلات پی در پی پس از نصب این سیستم گرمایشی مستلزم به کارگیری افراد متخصص در این زمینه است. بازار آنلاین خدمت از ما با فراهم آوردن یک بستر کاری مطمئن در این حوزه شرایط را برای یافتن بهترین متخصصین نصب پکیج تهران در مناطق مختلف فراهم آورده است.

 

 

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه

نگهداری موتورخانه وابسته به شرایط و تجهیزات به کار رفته با یک سری اقدامات از پیش تعیین شده و اصولی صورت می‌گیرد. نگهداری موتورخانه یک کار تخصصی و موثر از کاهش مصرف انرژی و بالا رفتن کیفیت و عمر استفاده از تجهیزات وابسته به آن است.  

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه وابسته به وضعیت و همین طور رعایت نکات اشاره شده در زمان نصب و راه اندازی بر اساس چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه تعیین می‌گردد.در هنگام اقدام به نگهداری موتور خانه و همین طور سرویس به موقع آن می‌کنند ،بیشترین مواردی که در راس انجام این کار قرار دارند به شرح ذیل می‌باشند:

 

چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه

  • آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه 
  • تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات
  • شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه
  • نگهداری موتورخانه ها
  • تعمیرکار موتورخانه در مناطق مختلف تهران
  • تعمیرات تخصصی موتورخانه در تهران

 

 

امروزه نیاز افراد به کارگیری تعمیرکار موتورخانه کاربلد برای تعمیرات تخصصی موتورخانه به اندازه‌ای اهمیت داشته که دوره‌های آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه برگزار می‌شود.برای داشتن اطلاعات دقیق و اصولی در خصوص نحوه و هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" با نزدیک ترین شرکت تعمیر و نگهداری موتور خانه در تهران در ارتباط باشید.

 

قیمت تخمینی نصب پکیج تهران

نصب پیکج تهران از خدمات مورد پر درخواست برای راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی جدید بر اساس اصول تعیین شده است. علاوه بر تخصص و نصب صحیح پکیج در مناطق مختلف تهران قیمت و هزینه راه اندازی و نصب پکیج نیز از نکات مورد توجه افراد در هنگام ثبت سفارش نصب پکیج است.

 از آنجایی که قیمت نصب پکیج ایران رادیاتور با هزینه نصب پکیج بوتان تفاوت دارد، برند را می‌توان یکی از عوامل تعیین کننده قیمت نصب پکیج تهران دانست. علاوه بر این مورد محل نصب پکیج و نوع پکیج نیز در هزینه نصب  و راه اندازی انواع پکیج توسط نصابان متخصص در این زمینه تاثیر دارد.

برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص قیمت نصب پکیج می‌توانید از طریق تلفن همراه خود و در کوتاهترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن "خدمت از ما" از تنکسین‌های نصب پکیج تهران استعلام قیمت رایگان بگیرید. یکی از اساسی ترین مراحل نصب پکیج، نحوه‌ی لوله کشی پکیج بوده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

مراحل و نحوه‌ی لوله کشی پکیج

لوله کشی پکیج از مهمترین مراحل نصب این سیستم گرمایشی بوده که باید وابسته به نوع و مدل پکیج توسط افراد متخصص صورت گیرد. لوله کشی پکیج به علت ویژگی‌های کاربردی که پکیج دیواری نسبت به موتورخانه، آبگرمکن و بخاری گازی داشته، در صدر درخواست‌های افراد قرار دارد. از مهمترین مزایای این کار می‌توان به مصرف کم گاز و برق، بازدهی بالا، سیستم ایمنی بالا و ... اشاره داشت. 

 

 

نصب پکیج روی دیوار، نصب پکیج زمینی و محل نصب پکیج (نصب پکیج در بالکن و یا نصب پکیج در آشپزخانه) علاوه بر هزینه نصب پکیج بر نوع لوله کشی پکیج نیز تاثیر مستقیم دارند. علاوه بر این موارد پر اهمیت ترین نکات مورد بررسی از دید کاربران برای لوله کشی پکیج در نقاط مختلف تهران در موارد زیر خلاصه می‌شود.

 

  • هزینه لوله کشی پکیج در تهران
  • نوع سیستم لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری
  • مراحل و هزینه لوله کشی پکیج قرنیزی
  • مزایای لوله کشی پکیج روکار در تهران
  • نمونه لوله کشی پکیج با لوله سفید
  • لوازم مورد نیاز لوله کشی پکیج در مدل‌های مختلف
  • قیمت لوله کشی پکیج روکار در تهران
  • و...

 

امروزه برقراری ارتباط با مجرب ترین تکنسین‌های لوله کشی پکیج برای مناطق مختلف تهران با شرایط بیان شده از طریق ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" به راحتی امکان پذیر است. هزینه لوله کشی پکیج تهران بر اساس متراژ و تجهیزات کاربردی در کنار مدل پکیج تعیین و توسط کارشناس نصب برآورد می‌شود.

 

هزینه‌ لوله کشی پکیج تهران

 قیمت لوله کشی پکیج تهران در ساختمان مختلف به نوع سیستم لوله کشی پکیج بستگی دارد. هزینه لوله کشی پکیج تهران وابسته به نوع پرژه می‌توان متفاوت باشد.بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته در این خصوص قیمت لوله‌کشی پکیج به عواملی مانند نوع پکیج، متراژ لوله‌ کشی پکیج، نوع لوله و اتصالات مورداستفاده، نوع لوله کشی پکیج (روکار، توکار، دیواری و زمینی) و … بستگی دارد.

 

 

لوله کشی پکیج تهران از سری مراحل حساس نصب این سیستم گرمایشی بوده که اگر توسط افراد متخصص و نصابان کاربلد صورت نگیرد مشکلات زیادی را به دنبال دارد. ایجاد ناهماهنگی و بی نظمی در محیط گرفته تا تاثیر بر کیفیت و نحوه عملکرد پکیج پس از نصب از سری مواردی است که در صورت عدم رعایت اصول نصب پکیج توسط افراد با آن مواجه می‌شوید.

برای آشنایی بهتر با متخصصان و تکنسین‌های آموزش دیده در نزدیک ترین محل در تهران در اپلیکیشن خدمت از ما ثبت سفارش کرده و پس از مشاهده نظریات و امتیازات کاربری افراد بهترین تکنسین را برای نصب پکیج در تهران انتخاب کرده و کار لوله کشی پکیج را به کارادن بسپارید.

 

منبع: https://canvas.northwestern.edu/eportfolios/1492/setting_up_and_installing_the_package

 



:: برچسب‌ها: راه اندازی و نصب پکیج , نگهداری موتورخانه , تعمیرموتورخانه , نصب پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نقاشی ساختمان یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون

اگر به دنبال یک روش ساده و اجرایی برای رسیدن به تغییرات اساسی و زودهنگام در بازسازی منزل هستید، نقاشی ساختمان یک سبک کاربردی بسیار مناسب است. نقاشی ساختمان با رنگ‌ها و سبک‌های جدید شرایط را برای ایجا هماهنگی در بخش‌های مختلف ساختمان و رسیدن به یک دکوراسیون خاص فراهم آورده است.

نقاشی ساختمانبا استفاده از ابزار‌هایی مثل غلطک، قلمو، اسفنج و پارچه و ایجاد طرح‌های جدید بر روی دیوار، سقف و قسمت‌های دیگر اتاق‌ها قابل اجرا می‌باشد. انتخاب رنگ‌های سرد و گرم و همین طور تلفیق آنها در تکنیک‌های جدید نقاشی ساختمان سبب علاقمندی بیشتر افراد به رنگ آمیزی بخش‌های مختلف در بازسازی ساختمان شده است.

 

 

کیفیت مطلوب نقاشی ساختمان و به کارگیری تکنیک‌های مناسب در رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف منزل مستلزم استفاده از نقاشان متخصص می‌باشد. با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" امکان دسترسی آسان به بهترین نقاشان ساختمان در کوتاهترین زمان ممکن برای شما فراهم شده است.

 

طرح نقاشی ساختمان در بخش‌های مختلف

نقاشی ساختمان کاری کاملا تخصصی و حساس است که در بیشتر مواقع نقش مشاوره‌ای برای هماهنگی قسمت‌های مختلف یک ساختمان را ایفا می‌کند. یک نقاش حرفه‌ای علاوه بر داشتن اطلاعات کامل و تخصصی در زمینه رنگ آمیزی ساختمان باید به فنون طراحی و دکوراسیون داخلی نیز آشنا باشد.

استفاده از رنگ‌های مناسب در بخش‌های مختلف، ایجاد هماهنگی بین دکوراسیون داخلی و رنگ انتخابی(پتینه کاری، بلکا و اطلاعات کافی در خصوص روانشناسی رنگ‌ها و ...) برای ساختمان، قدرت تشخیص و انتخاب رنگ‌های مختلف برای نقاشی ساختمان مدرن و ... از مهترین ویژگی‌هایی است که یک نقاش ساختمان برای اجرای طرح نقاشی ساختمان باید داشته باشد.

 

 

دسترسی به چنین افرادی با سابقه کاری مناسب برای نقاشی ساختمان برای تمامی افراد به یک اندازه آسان نبوده و گاها انتخاب اشتباه با نتیجه نامطلوب و پرداخت هزینه نامتعارف همراه بوده است. بازار آنلاین "خدمت از ما" با هدف سهولت بخشیدن به دسترسی افراد به نقاشان متخصص در این زمینه شرایط ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت خود را فراهم آورده است.

انتخاب یک رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب برای قسمت‌های مختلف ساختمان از دیگر نکاتی است که علاوه بر سلیقه شخصی افراد به تخصص و مهارت نقاش ساختمان بستگی دارد. رنگ مناسب دیوار و سقف ساختمان، درب و پنجره‌ها، کابینت آشپزخانه، فضای بالکن و اتاق‌های مختلف از نظر نوع رنگ و تم آن قابل انتخاب است.

راهنمای انتخاب رنگ بر اساس روانشناسی رنگ‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با استفاده از خواص هر رنگ بهترین نقاشی را برای ساختمان و منزلتان در نظر بگیرید. رنگ پوششی بلکا، رنگ شبه پتینه، رنگ اکریلیک و همین طور رنگ‌های پلاستیک و روغنی وابسته به قابل شستشو و غیر قابل شستشو بودنشان در اتاق‌های مختلف قابل استفاده هستند.

 

انتخاب رنگ‌های آرام بخش و سرد برای پذیرایی و اتاق‌های نشیمن، انتخاب رنگ سفید بعنوان پس زمینه برای استفاده از رنگ‌های دلخواه در آشپزخانه و پذیرایی و اتاق خواب، و رنگ‌های شاد برای تزیین و رنگ آمیزی اتاق کودکان و .... ایده‌های جذاب در رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان است.

هزینه رنگ آمیزی و قیمت نقاشی ساختمان

پس از انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان مهمرین عاملی که در هنگام سفارش خدمات نقاشی مورد بررسی قرار می‌گیرد قیمت اجرای این کار است. قیمت نقاشی ساختمان بر اساس مواردی مثل متراژ و مساحت ساختمان، نوع رنگ، تعداد اتاق‌ها، نیاز به زیرسازی و بتونه کاری و کیفیت رنگ و ابزار آلات نقاشی ساختمان تعیین می‌شود.

امکان استعلام قیمت رایگان پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" و برقراری ارتباط با کارشناسان و نقاشان ساختمان برای کاربران وجود دارد. پس از مشاهده پروفایل و پیشینه کاری افراد و با توجه به میزان رضایت کاربران قبلی بهترین متخصصان و نقاشان را از طریق "خدمت از ما" برای نقاشی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

 

برآورد قیمت نقاشی ساختمان با کارشناسی محل نقاشی و بر اساس نوع درخواست افراد بصورت تخمینی صورت می‌گیرد. در این میان سختی کار و اضافه شدن درخواست‌ها در حین پروژه نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان بر قیمت نهایی این کار تاثیر مستقیم دارد.

 

  • https://khabarfarsi.com/node/251
  • https://article.tebyan.net/472127
  • https://www.otag.ir/?p=135122
  • https://namnak.com/building-painting".p77224
  • https://www.ilna.news/fa/tiny/news-952439

  

Painting a building is a simple idea to change the decoration

If you are looking for a simple and practical way to achieve fundamental and early changes in home renovation, building painting is a very practical style. Painting the building with new colors and styles has provided the conditions for coordination in different parts of the building and achieving a special decoration.

Painting the building can be done using tools such as rollers, brushes, sponges, and cloth and creating new designs on the walls, ceiling, and other parts of the rooms. The choice of cold and warm colors, as well as their combination in new building painting techniques, has made people more interested in painting different parts of the building.

The desired quality of building painting and the application of appropriate techniques in painting different parts of the house requires the use of expert painters. By registering an order on the site and the "Service from Us" application, you have easy access to the best building painters in the shortest possible time.

 

Painting plan of the building in different sections

Building painting is a very specialized and sensitive work that in most cases plays the role of consulting to coordinate the different parts of a building. In addition to having complete and specialized information in the field of building painting, a professional painter should also be familiar with interior design and decoration techniques.

Using appropriate colors in different parts, creating harmony between interior decoration and the chosen color (patina, Belka, and enough information about the psychology of colors, etc.) for the building, the ability to recognize and choose different colors for painting a modern building and ... One of the most important features that a building painter must have to execute a building painting plan.

Access to such people with good work experience in painting a building has not been equally easy for all people, and sometimes the wrong choice has been accompanied by an unfavorable result and an unusual payment. "Online Service" online market has provided the conditions for registering free orders in its application and site with the aim of facilitating access to people specializing in this field.

 

Choose a suitable color for painting the building

Choosing the right color for different parts of the building is another point that in addition to personal taste depends on the expertise and skill of the building painter.

The appropriate color of the walls and ceiling of the building, doors, and windows, kitchen cabinets, balcony space, and different rooms can be selected according to the type of color and its theme.

A color selection guide based on the psychology of colors allows you to use the properties of each color to consider the best painting for your building and home. Belka coating paint, patina-like paint, acrylic paint, as well as plastic and oil paints depending on their washability and non-washability can be used in different rooms.

Choosing soothing and cool colors for the living room and living room, choosing white as a background to use the desired colors in the kitchen, living room and bedroom, and happy colors to decorate and paint the children's room, etc. Attractive ideas in color Painting and painting of the building.

 

The cost of painting and the price of painting a building

After choosing the color in the painting of the building, the most important factor that is considered when ordering painting services is the price of this work.

The price of building painting is determined based on such things as the area and area of ​​the building, the type of paint, the number of rooms, the need for substructure and putty, and the quality of paint and building painting tools.

It is possible for users to inquire about the free price after registering the order in the application and the "Service from Us" site and to contact the building experts and painters.

After viewing the profiles and work history of people and according to the level of satisfaction of previous users, select the best specialists and painters to paint your building through "Serve Us".

The price of painting a building is estimated with the expertise of the painting site and based on the type of request of individuals.

Meanwhile, the difficulty of the work and the addition of requests during the painting and painting project of the building have a direct impact on the final price of this work.

 

منبع: https://canvas.spu.edu/eportfolios/513/Home/khedmatazma



:: برچسب‌ها: نقاشی ساختمان , قیمت نقاشی ساختمان , طرح نقاشی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

 

 

"تعمیر پکیج" در تهران؛ به همراه نرخ اتحادیه شهریور 99

 

به نظر می‌رسد پکیج یکی از ضروری‌ترین وسایل در منزل است. به خصوص در شب‌های سرد سال که نقش آن در زندگی ما پررنگ‌تر می‌شود. پکیج دیواری به علت مزایایی که دارد، جایگزین مناسبی برای آبگرمکن و موتورخانه است.

پکیج وظیفه تامین آب گرم مصرفی را بر عهده دارد؛ و اگر به خوبی عمل کند، در هر لحظه‌ای که به آب گرم نیاز داشته باشیم، در دسترسمان است؛ اما امان از آن روزی که پکیج یا لوله‌های پکیج دچار مشکل شوند. همانند قطع شدن آب در روزهای تابستان، خرابی پکیج در شب‌های زمستان نیز دردسرساز است.

آنگاه نه از آب گرم خبری است و نه گرمی رادیاتورها. اگر پکیج روشن نمی‌شود یا آب و رادیاتورها سرد است، سریعا باید برای یافتن تعمیرکار برای تعمیر پکیج اقدامی کنیم.

اگر در شهر بزرگی مانند تهران زندگی می‌کنید، متخصص و تعمیرکار پکیج می‌شناسید؟ در موارد اضطراری، آیا روشی را برای تعمیر پکیج شبانه روزی در نظر دارید؟

 

نزدیک‌ترین متخصصین تعمیر پکیج تهران

در شهری مانند تهران، ممکن است دسترسی به تعمیرکار پکیج برای بسیاری از افراد فراهم نباشد. مواردی از قبیل آشنا نبودن با تعمیرکاران و متخصصین تعمیر پکیج تهران، نداشتن وقت کافی برای پیدا کردن تعمیرکار و تجربه‌های ناموفق در زمینه تعمیرات، ممکن است اقدام برای تعمیر و سرویس پکیج را به تعویق بیندازیم.

همچنین در تهران، برای تعمیرکار و درخواست کننده خدمات، نزدیک بودن تعمیرکار به ساختمان و منزل مزیت به شمار می‌رود.

در پایان این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین و نزدیک‌ترین تعمیرکار پکیج را در هر محله‌ای از شمال، غرب، شرق و جنوب و یا مرکز تهران در بیابید.

 

مشکلات رایج پکیج چیست؟

امروزه انواع برندهای پکیج با سوخت‌های متفاوت در بازار موجود است. در ایران، پکیج گازی از محبوبیت بیشتری نسبت به پکیج برقی برخوردار است. بیشترین خرابی نیز مربوط به پکیج دیواری است.

اگر سیستم گرمایشی ساختمان شما پکیج است، حتما یک بار مواردی مشابه زیر را تجربه کرده‌اید.

  • روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی پکیج
  • گرم نشدن آب پکیج
  • کاهش فشار آب پکیج
  • نشتی و چکه آب از پکیج
  • سرد بودن رادیاتور و شوفاژ
  • صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن
  • نمایش کد ارور بر روی نمایشگر دستگاه

 

وجود نقص در قطعات پکیج، می‌تواند منجر به بروز مشکلات بالا در دستگاه شما شود. همچنین در نظر داشته باشید که عمر دستگاه شما، متناسب با برند پکیج متفاوت است. اگر پکیج باکیفیت نباشد، یا اگر سال‌هاست از پکیج استفاده می‌کنید، اختلال در عملکرد آن عجیب نخواهد بود. شما دست از تلاش برای تعمیر پکیج خود برندارید.

 

عیب یابی و تعمیر پکیج به کمک کد خطا و ارورهای آن

در صورت بروز خرابی در پکیج، ابتدا فشار بار پکیج را بررسی کنید. نباید کمتر از 1 باشد. اگر پکیج شما دارای نمایشگر است، کد خطای آن را بررسی کنید. اگر می‌توانید کد خطای پکیج را تشخیص دهید، علت نمایش آن را می‌توانید بیابید.

کد خطا و علت بروز آن، در انواع برند و مدل‌های پکیج متفاوت است. اگر تمایل دارید خودتان پکیج را عیب یابی کنید، می‌توانید کد خطای پکیج و نام برند را در گوگل جستجو کنید و علت آن را مطالعه کنید.

در نظر داشته باشید که اگر در زمینه عیب یابی و تعمیر پکیج تجربه و آشنایی ندارید، از اقدام عملی برای تعمیر پکیج خود پرهیز کنید. در اکثر موارد، اقدامات خودسرانه برای عیب یابی، ایرادهای جدی‌تری را برای پکیج به وجود می‌آورد.

 

 

 

نرخ اتحادیه تعمیر پکیج

به 2 دلیل اتحادیه تعمیر پکیج مانند سایر اتحادیه‌ها، نرخنامه برای تعمیرکاران ارائه می‌کند:

  • انواع پکیج با برندها و مدل‌های متفاوتی در بازار موجود است
  • عیب یابی و تعمیرات پکیج، از ساده تا سخت دسته بندی می‌شود.

به همین علت، نرخ ثابتی برای هزینه تعمیر پکیج وجود ندارد. اما به این معنا نیست که هر تعمیرکاری بتواند برای خود نرخ تعیین کند.

تعمیرکار پکیج ابتدا باید عامل خرابی پکیج را شناسایی کند، سپس هزینه را به شما به صورت دقیق اعلام می‌کند. اما بسیاری از تعمیرکاران باتجربه با شنیدن توضیحات شما می‌توانند هزینه تعمیر پکیج را به شما به صورت تقریبی اعلام کنند. به عنوان مثال هزینه تغییر فصل تابستان به زمستان پکیج با هواگیری، هزینه‌ای کمتری نسبت به هزینه تعویض مبدل پکیج دارد.

بر اساس نرخنامه اتحادیه، هزینه ایاب ذهاب برای خدمات با هزینه کم تر از 40 هزار تومان توسط تعمیرکار دریافت می‌شود.

در ادامه، نرخ برخی دیگر از خدمات را برای شما آورده‌ایم:

  • سرویس پکیج: 400 هزار تومان
  • تعویض منبع انبساط  و راه اندازی: 125 هزار تومان
  • تعویض پمپ کامل با کاتالیست: 100 هزار تومان
  • تعویض مبدل حرارتی: 120 هزار تومان
  • تعویض مشعل: 75 هزار تومان

 

تفاوت تعمیر و سرویس پکیج چیست؟

برای درک تفاوت تعمیر و سرویس پکیج، بهتر است که بدانیم سرویس پکیج چیست و شامل چه مواردی می‌شود.

همه وسایلی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، به سرویس و بررسی سالانه یا ماهانه نیاز دارند. برای پکیج نیز، بازبینی قطعات دستگاه و عیب یابی سیستم گرمایشی هنگام سرویس پکیج مورد بررسی قرار می‌گیرد. اسیدشویی، هواگیری پکیج، بررسی و بازبینی محل نصب پکیج و محل قرارگیری لوله‌ها، بررسی عملکرد قطعات و بخش‌های مختلف پکیج، بررسی میزان فشار آب پکیج و تمیز کردن دستگاه از جمله اقدامات سرویسکار پکیج است.

پس می‌توان گفت سرویس پکیج اقدامی پیشگیرانه است که قبل از بروز مشکلات پکیج، انجام می‌شود.

به مرور زمان، پکیج و لوله‌های منشعب دچار گرفتگی و رسوب می‌شود. میزان رسوبات آن متناسب با سختی آب منطقه شماست. رسوبات تشکیل شده در پکیج و لوله‌های آب، عملکرد دستگاه را دچار مشکل می‌کند. بنابراین حداقل سالی یک بار، قبل از پاییز بهتر است برای رسوب گیری پکیج و سرویس کردن پکیج اقدام کنید.

 

 

 

دسترسی آسان به متخصصین در خدمت از ما

تا به اینجای مطلب، با اهمیت پکیج و نحوه عیب یابی آن آشنا شدید. پکیج یک دستگاه گران قیمت است که شاید جایگزین کردن آن با دستگاهی جدید برای همه افراد امکان پذیر نباشد. پس اگر شیر آب را باز کردید و دیدید که پکیج روشن نمی‌شود، باید سریعا برای پیدا کردن یک تعمیرکار باتجربه دست به کار شوید.

اگر در شهرتان، با بهترین سرویسکار و تعمیرکار پکیج آشنایی ندارید؛ خدمت از ما در این زمینه به شما کمک می‌کند. خدمت از ما بازار آنلاین خدمات ایران، دسترسی به نزدیک‌ترین متخصصین در شهر خودتان را برای شما فراهم کرده است.

با ثبت درخواست رایگان تعمیر پکیج در هر ساعت از شبانه روز، در اپلیکیشن (ما را در کافه بازار یا گوگل پلی پیدا کنید) و یا وب سایت خدمت از ما، می‌توانید از بهترین تعمیرکاران به رایگان قیمت بگیرید. متخصصین فعال در خدمت از ما، متناسب با توضیحات شما، پیشنهاد انجام کار ارسال می‌کنند.

همچنین در خدمت از ما، این امکان فراهم است که پروفایل متخصصین و مشخصات آن‌ها را مشاهده کنید. نظرات سایر کاربران را بخوانید و بهترین تعمیرکار پکیج را متناسب با نیازتان برای انجام تعمیرات انتخاب کنید.

 

 

http://www.savalankhabar.ir/210405

http://farhangemrooz.com/news/62950

http://yazdrasa.ir/article/38431828

http://shooshan.ir/fa/news/102970



:: برچسب‌ها: سرویس پکیج , سرویسکار پکیج , خدمت از ما , عیب یابی پکیج , تعمیر پکیج ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

سرویس پکیج بوتان

در شرایط ویژه اقتصادی، از وسایل ضروری منزل باید به خوبی نگهداری کنیم. پکیج یکی از این وسایل است که نه تنها در روزهای سرد، بلکه در تمام طول سال به آن نیاز داریم. در کنار استفاده بهینه از دستگاه، ضروریست تا از یک متخصص بخواهید پکیج دیواری شما را سالانه بررسی کند.

با سرویس پکیج از بروز مشکلات جدی و تعمیرات پرهزینه جلوگیری می‌کنید. سرویس پکیج توسط سرویسکار تنها به معنای رسوب زدایی نیست. سرویس پکیج بوتان، ایران رادیاتور و ... روند ساده‌ای دارند، که به مانند چکاپ بدن، باید تمامی قطعات بازبینی و آزمایش شوند.

اگر تا به حال پکیج خود را سرویس نکرده‌اید، بهتر است امسال آن را در برنامه خود قرار دهید و خیال خود را بابت عملکرد مناسب دستگاه راحت کنید. اما به این نکته توجه کنید که پکیج خود را به دست هر سرویسکاری نسپارید. "خدمت از ما" به شما در پیدا کردن بهترین سرویسکار پکیج در هر شهری که هستید، کمک می‌کند.

 

سرویس پکیج شامل چیست؟

همانند موجودات، وسایل ما زمانی می‌توانند به خوبی کار کنند که قطعاتشان سالم باشند. اگر قطعه‌ای معیوب شود، عملکرد دستگاه را دچار مشکل می‌کند. هنگام سرویس پکیج، سرویسکار پکیج در کنار رسوب زدایی و تمیز کردن دستگاه، قطعات را بازبینی می‌کند تا از درست کار کردن سیستم مطمئن شود.

به طور کلی سرویس پکیج شامل هواگیری پکیج، رسوب زدایی، تنظیم دما، بررسی دودکش پکیج، بررسی رادیاتور و شوفاژها، کنترل فشار آب و... است. همچنین اگر در پکیج خود مشکلات دیگری را مشاهده کردید، حتما هنگام سرویس کردن پکیج آن را به سرویسکار خود اطلاع دهید.

فرقی نمی‌کند که پکیج شما از کدام برند است. در هر صورت به نگهداری و سرویس پکیج نیاز دارید.

 

سرویس پکیج بوتان

پکیج بوتان یکی از برندهایی است که در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به مانند سایر پکیج‌ها، پکیج بوتان نیز باید به طور منظم سرویس شود. سرویس پکیج بوتان نیز شامل رسوب گیری پکیج، بررسی عملکرد دستگاه و ... می‌شود.

نحوه سرویس پکیج بوتان مدل اپتیما یا پارما تفاوتی ندارند؛ اما در نظر داشته باشید که سرویسکاری که برای سرویس پکیج بوتان به منزل شما مراجعه می‌کند، دستورالعمل نمایندگی پکیج را دنبال کند.

 

هزینه سرویس پکیج چقدر است؟

یادتان باشد که حتما هر سال با شروع فصل سرما، سرویس پکیج را در لیست کارهای خود قرار دهید.

هزینه سرویس پکیج و راه اندازی آن، متناسب با نوع سرویس پکیج (کامل، دوره‌ای) تعیین می‌شود. لیست تقریبی قیمت خدمات پکیج را می‌توانید پایین‌تر مشاهده کنید.

  1. هزینه اسیدشویی پکیج: 110000  تومان
  2. هزینه تنظیم شیر کنترل گاز: 30000 تومان
  3. تعرفه سرویس پکیج بوتان کامل 190000 تا 200000 تومان
  4. هزینه تغییر فصل تابستان به زمستان با هواگیری:  35000 تومان
  5. هزینه سرویس دوره‌ای و راه‌اندازی پکیج به همراه تست 60000 تومان

 

بهترین زمان سرویس پکیج

بهتر است که حداقل هر شش ماه یک بار پکیج بازبینی و سرویس شود. اگر به تازگی پکیج را نصب کرده‌اید، خودتان نیز می‌توانید هر 3 ماه یک بار (متناسب با عمر پکیج) عملکرد دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

اما اگر مدت زمان زیادی است که از پکیج استفاده می‌کنید، به صورت منظم و هر 6 ماه یک بار توسط سرویسکار، از سالم بودن قطعات اطمینان حاصل کنید.

زمانی را که برای سرویس پکیج در نظر می‌گیرید، با اهمیت است. اما در نظر داشته باشید که هر زمانی در سال می‌توانید برای سرویس و رسوب زدایی اقدام کنید.

اما اگر به دنبال بهترین زمان سرویس پکیج هستید، باید بگوییم که قبل از شروع فصول سرد سال است؛ زیرا در زمستان بیشتر به پکیج نیاز خواهید داشت.

 

انواع روش‌های سرویس پکیج دیواری

سرویس پکیج به دو روش انجام می‌شود. در ادامه با هر یک از موارد آشنا شوید:

 

سرویس کامل پکیج

در سرویس کامل، دستگاه شما به طور کامل و همه قطعات آن مانند دودکش، سیستم گرمایشی، برد و پمپ پکیج بررسی می‌شود. اگر مدت زمان زیادی است که از پکیجتان استفاده می‌کنید، بهتر است به صورت کامل سرویس شود. معمولا هر سال، یک مرتبه سرویس کامل انجام می‌شود.

 

سرویس دوره ای پکیج

سرویس دوره ای همان سرویسی است که هر 6 ماه یک بار باید به سراغ آن بروید. یک بار قبل از شروع فصل سرما و یک بار هم در ابتدای تابستان.

 

موارد سرویس پکیج دیواری به صورت کامل

۱. رسوب‌زدایی پکیج: وجود املاح در آب، موجب می‌شود پکیج و لوله‌های آن رسوب بگیرند. رسوب‌گیری پکیج به معنای زدودن رسوبات درون دستگاه است. عمل رسوب‌زدایی با استفاده از رسوب‌گیرهای پلی فسفات و با تهویه مناسب انجام می‌شود.

۲. تنظیم میزان فشار آب: فشار پکیج بسیار بااهمیت است. فشار مناسب پکیج‌ دیواری بین 0.7 تا 1.5 است. اگر فشار آب درون دستگاه کم یا زیاد باشد، ممکن است به دستگاه آسیب برساند. به همین دلیل یکی از مواردی است که هنگام سرویس پکیج به آن پرداخته می‌شود.

۳. بازبینی عملکرد قطعات و مدار گرمایشی: قبل از راه اندازی شوفاژها، سرویسکار پکیج بهتر است دودکش، درجه حرارت پکیج، محل اتصالات و لوله‌ها را بازبینی کند و در صورت نیاز اقدامی برای برطرف کردن مشکلات دستگاه انجام دهد.

۴. هواگیری پکیج و شوفاژها: به مرور زمان پکیج و رادیاتور هوا می‌گیرد. اگر مشاهده کردید که پکیج آب و شوفاژها را گرم نمی‌کند، باید آن را هواگیری کنید. هواگیری پکیج یکی از موارد مهمی است که هنگام سرویس پکیج باید به آن بپردازید.

 

چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

سرویس پکیج اصول و روش خاصی ندارد. تنها برای مواردی مانند اسیدشویی و رسوب‌زدایی باید دقت کنید که به درستی آن را انجام دهید و به دستگاه آسیبی نرسد.

برای سرویس پکیج، در ابتدا قبل از دست به کار شدن، باید برق پکیج و سپس گاز را قطع کنید. همچنین باید آب داخل پکیج را کاملا تخلیه کنید.

  1. پوسته پکیج را باز کنید و بررسی کنید که اگر لوله‌های پکیج و اجزای درونی رسوب گرفته‌اند، آن‌ها رسوب زدایی کنید.
  2. دودکش گاز دی اکسید کرن تولید شده را به بیرون منزل منتقل می‌کند. پس حتما دودکش پکیج را بررسی کنید و توجه کنید که راه آن مسدود نشده است. برای بررسی می‌توانید یک سنگ کوچک به داخل آن بیندازید.اطمینان حاصل کنید که دودکش نشتی نداشته باشد.
  3. در مرحله بعد، مشعل پکیج را تمیز کنید.
  4. پمپ پکیج را حتما بررسی کنید.
  5. جرقه زن دستگاه را به آرامی با دستگاه تمیز کنید.
  6. پکیج دیواری و شوفاژها را به وسیله آچار و پیچ پکیج هواگیری کنید.

 

دسترسی آسان به متخصصین سرویس پکیج

به دلیل حساسیتی و ضرورتی که وجود پکیج دارد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان سرویس پکیج، کیفیت انجام خدمات سرویسکار است.

در صورتی که به سرویس پکیج نیاز دارید؛ می‌توانید سفارش خود را اپلیکیشن یا وب سایت خدمت از ما رایگان ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش رایگان، بهترین متخصصین تعمیر و سرویس پکیج به شما پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند. با بررسی قیمت پیشنهادی، پروفایل متخصصین و نظرات مشتریان قبلی، می‌توانید بهترین سرویسکار پکیج را در شهر خودتان پیدا کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: سرویس پکیج بوتان , سرویس پکیج , سرویسکار پکیج , خدمت از ما ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

آشنایی با روش ارتودنسی نامرئی  و معایب آن

یکی از روش‌های ارتودنسی که امروزه بیشتر برای افرادی که تمایل به دیده شدن سیم و تجهیزات ارتودنسی بر روی دندان‌های خود ندارند پیشنهاد می‌شود، ارتودنسی نامرئی نام دارد. ارتودنسی نامرئی که با واژه اینویزیلاین نیز شناخته شده است با هدف جلب رضایت افراد حساس بر زیبایی ظاهری چهره و دندان‌ها با روش‌های نوین ارتودنسی ارائه می‌شود.

از معایب ارتودنسی نامرئی به دلیل متحرک بودن بریس و دیگر تجهیزات دندان می‌توان به دست و پاگیر بودن این روش برای افرا اشاره داشت که همین امر آنها را متقاعد به استفاده از دیگر روش‌های ارتودنسی کرده است. بهترین راهکار برای تشخیص معایب ارتودنسی نامرئی وابسته به شرایط بیمار مشورت با یک ارتودنتیست متخصص است.

 

 

 

معایب ارتودنسی نامرئی را بشناسید.

روش ارتودنسی نامرئی بیشتر برای کودکان که با ناهنجاری کمتری در وضعیت دندان‌ها مواجه هستند و طول درمان آنها به دلیل شکل گیری سریعتر فک و دندان کوتاهتر بوده پیشنهاد می‌شود. این روش نیز در کنار تمام مزایایی که دارد با ایرادات مشخصی نیز مواجه است که متناسب با شرایط بیمار متفاوت می‌باشد.

ارتودنسی نامرئی یک روش نسبتا پر هزینه در بین دیگر نوع ارتودنسی دندان می‌باشد. عدم پوشش بیشتر بیمه‌ها برای انجام ارتودنسی نامرئی باعث شده اصل هزینه این روش درمانی بر عهده خود بیمار باشد. به همین دلیل گران بودن تجهیزات و اعمال این روش ترمیمی دندان و فک، از بازرترین معایب ارتودنسی نامرئی است.

 

 

 

دیگر معایب ارتودنسی نامرئی ضرورت استفاده حداقل 22 ساعت از اینویزیلاین هاست. یعنی تنها در هنگام رعایت نکات بهداشتی دهان و دندان و غذا خوردن مجال در آوردن وسایل ارتودنسی را دارید و عملا با ارتودنسی ثابت برای شما تفاوتی نخواهد داشت.

دردسرساز بودن بریس‌های متحرک در هنگام غذخوردن خصوصا در مهمانی و همین طور احساس درد ناشی از قرار گرفتن این تجهیزات بر روی دندان را نیز می‌توان در دسته عمده ایرادات ارتونسی نامرئی قرار داد.

ارتودنسی یک دندان کج امکان پذیر است؟

در بیشتر مواقع وجود یک دندان کج ظاهر دیگر دندان‌های افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این سوال بطور مداوم در افراد با این مشخصات مطرح است که آیا امکان ارتودنسی یک دندان کج بدون درگیر کردن دیگر دندان‌ها وجود دارد؟ پیشرفت‌های حاصل شده در عمل ارتودنسی تخصصی این امکان را با متد‌های جدید فراهم کرده است.

ارتودنسی یک دندان کج علاوه بر زیبایی چهره از بروز عوارضی مثل فشردگی دندان‌های کناری و بروز پوسیدگی در دیگر دندان‌ها، تاثیر نامناسب بر نحوه صحیح جویدن و در نتیجه هضم نادرست و بروز مشکلات گوارشی، تاثیر بر تکلم و ادای نادرست کلمات و همین طور انحراف فکین جلوگیری می‌کند.

 

 

 

ارتودنسی یک دندان کج که به دو روش ارتودنسی ثابت دندان کج و ارتودنسی متحرک دندان کج دسته بندی شده باید توسط یک متخصص ارتودنتیست انجام شود.

 

هزینه ارتودنسی یک دندان کج چقدر است؟

هزینه ارتودنسی یک دندان کج از اصلی ترین مواردی است که بیشتر بیماران تمایل دارند قابل اقدام به انجام این روش ارتودنسی از آن مطلع شوند. هزینه ارتودنسی دندان کج وابسته به وضعیت دندان‌ها و همین طور تجهیزات مورد استفاده می‌تواند تخمین زده شود.

هزینه ارتودنسی یک دندان کج علاوه بر تجهیزات و وضعیت فک و دندان افراد با توجه به نیاز هر بیمار برای تعداد مراجعات به ارتودنتیست برای ویزیت و مشاهده روند درمان ارتودنسی نیز در نظر گرفته می‌شود. طول درمان ارتودنسی یک دندان کج برای افراد با شرایط متفاوت، متغییر بوده که همین امر نیز در هزینه ارتودنسی یک دندان کج تاثیر دارد.

 

 

 

برآورد هزینه ارتودنسی دندان کج با ویزیت بیمار

اکثر ارتودنتیست ها و متخصصان ارتودنسی در روش‌های مختلف برای درمان وضعیت یک دندان کج با ارتودنسی تنها قادر به ارائه قیمت پایه و اصلی این کار هستند. اصل هزینه ارتودنسی یک دندان کج تنها با مشاهده وضعیت دندان و فک بیمار و تشخیص طول درمان ارتودنسی قابل تخمین و ارائه است.

نوع براکت (فلزی، سرامیکی، نامرئی) نصبی بر روی دندان کج، برای ارتودنسی دندان کج یکی دیگر از موارد اثر گذار بر تعیین هزینه ارتودنسی دندان کج بوده که با انتخاب بیمار و یا تشخیص ارتودنتیست برای طول درمان در نظر گرفته می‌شود.

 

منبع: https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/98/Home/orthodontic_cost

 

 



:: برچسب‌ها: معایب ارتودنسی نامرئی , ارتودنسی نامرئی , هزینه ارتودنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

داشتن دندان‌های مرتب و زیبا تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس افراد دارد. ارتودنسی از روش‌های زیبایی و درمانی است که سال‌هاست موردتوجه است. با کمک ارتودنسی، ناهنجاری‌های دندان‌ها و فک به مرور زمان اصلاح می‌شود.

ارتودنسی این روزها با روش‌ها و دستگاه‌های مدرن‌تری در دنیا و ایران انجام می‌شود. از آنجایی که این رشته با سرعت بالایی در حال تغییر است؛ متخصص ارتودنسی که در این زمینه فعالیت می‌کند باید با سرعت تغییرات ارتودنسی هماهنگ باشد.

ارتودنسی به کدام ناهنجاری‌های و مشکلات کمک می‌کند؟ با انجام ارتودنسی دندان می‌توانید از پوسیدگی دندان‌های خود جلوگیری کنید. علاوه بر مرتب کردن دندان‌های کج، حتی مشکلات لثه ای و مشکلات مربوط به فک نیز درمان می‌شود.

اگر احساس می‌کنید به ارتودنسی نیاز دارید، حتما باید با مراجعه به متخصص ارتودنسی، با او مشورت کنید.

 

انواع روش‌های ارتودنسی

متناسب با میزان ناهنجاری دندان و فک، هر یک از روش‌های ارتودنسی مورداستفاده قرار می‌گیرد. وضعیت عمومی بیمار، وضعیت فک‌های بالا و پایین (اوربایت، اپن بایت بودن)، سن بیمار، هزینه ارتودنسی از عوامل تاثیرگذار هنگام انتخاب روش ارتودنسی است.

 

  • ارتودنسی نامرئی
  • ارتودنسی ثابت
  • ارتودنسی متحرک
  • ارتودنسی لینگوال
  • ارتودنسی دیمون

 

هزینه ارتودنسی چقدر است؟

هزینه ارتودنسی برای روش‌های مختلف آن، متفاوت است.

بد نیست بدانید گران‌ترین ارتودنسی، ارتودنسی نامرئی و متحرک است. حدود قیمت ارتودنسی نامرئی حدود ۵ هزار دلار برای هر دو فک است.

اما ارزان‌ترین آن، ارتودنسی ثابت است که هزینه‌ای حدود 1000 دلار دارد.

 

متخصص ارتودنسی کیست؟

همیشه برای بسیاری از افراد سوال است که متخصص ارتودنسی کیست و چه تفاوتی با دندانپزشک دارد؟

ارتودنسی یکی از رشته‌های تخصصی دندانپزشکی است. متخصص ارتودنسی کسی است که پس از پشت سر گذراندن 6 سال تحصیل در زمینه دندانپزشکی، تحصیلات خود را در زمینه ارتودنسی ادامه می‌دهد. تخصص ارتودنسی 3 تا 4 به طول می‌انجامد.

از آنجایی که دندان‌ها عضو بسیار مهم و حیاتی انسان محسوب می‌شود، حتما باید متخصص ارتودنسی که برای اعمال زیبایی انتخاب می‌کنیم، دارای صلاحیت و تجربه باشد. همچنین اگر ناهنجاری خاصی دارید، باید به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید که دارای فلوشیپ ارتودنسی جراحی و سندرم ناهنجاری فک و دندان باشد. در واقع فلوشیپ ارتودنسی، یک سطح بالاتر از متخصص ارتودنسی است. در دوره فلوشیپ، مواردی از حمله جراحی و درمان‌ سندروم‌های صورت، فک و دهان اشاره کرد.

 

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی دندان

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی دندان، دارای بورد تخصصی ارتودنسی کشور کانادا (FRCDC) و دیپلم فلوشیپ هستند.

خدمات ارتودنسی در 4 کلینیک ایشان در تهران و قم برای کودکان و بزرگسالان توسط دکتر قریشی انجام می‌گیرد.

 

اگر به مطالعه در زمینه ارتودنسی علاقه دارید یا تصمیم به ارتودنسی گرفته‌اید؛ در ادامه می‌توانید مطالب مفید در زمینه ارتودنسی را که از دکتر سعید قریشی در وب سایت‌های معتبر منتشر شده است بخوانید.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: ارتودنسی , روش‌های ارتودنسی , متخصص ارتودنسی , هزینه ارتودنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

1-     با مدّ نظر قرار دادن هدف خویش از مطالعه و درس خواندن، اشتیاق خود را به خواندن و مطالعه، بیشتر کنید. به خاطر داشته باشید که داشتن هدف به انسان انگیزه می‌دهد. حالا که در مسیر کنکور قدم گذاشته‌اید حتماً اهداف خاصی دارید؛ پس در زمان شروع مطالعه یا هر زمان که احساس خستگی کردید، صرفاً به اهدافتان فکر کنید.

2-     به هنگام مطالعه یا حضور در کلاس، از افکار ناامیدکننده، کسل کننده و غیرمنطقى بپرهیزید و همواره امید، قدرت و توانایى را در ذهن خود حفظ کنید.

3-    همیشه براى مطالعه یا یادگیری در کلاس، کاغذ و قلمى داشته باشید و نت‏بردارى کنید یا خلاصه‏اى از مطالب را یادداشت کنید تا در فضاى روانى درس و مطالعه قرار داشته باشید؛ نه اینکه فقط به دنبال افکار و ذهنیات خود باشید.

4-    زمان و مکان مطالعه، باید از نظر فیزیکى و روانى، از شرایط مناسبی برخوردار باشد و هرگونه عاملى (نظیر سر و صدا، سرما و گرما، نور کم یا خیلى شدید و …) را که مى‏تواند باعث حواس‏پرتى شود، از محیط مطالعه خود حذف کنید.

5-    به مقدار کافی بخوابید؛ زیرا در هنگام خواب است که اطلاعات جدید پردازش و اندوزش می‌شوند. بدن هر انسان در شبانه روز، به شش تا هشت ساعت خواب احتیاج دارد؛ بنابراین، با توجه به عادات و ساختار بدنی خود، حتماً خواب مناسبی داشته باشید و سعی کنید که برنامه خواب خود را از ساعت یازده شب تا پنج صبح قرار دهید؛ زیرا بدن در این زمان به کمترین بازدهی ممکن می‌رسد؛ البته بسیاری از داوطلبان هم هستند که به شب بیداری عادت دارند و احساس می‌کنند که در این زمان نیز یادگیری خوبی دارند؛ اما اگر محیط منزل شما برای مطالعه مناسب است، سعی کنید که در طول روز مطالعه کنید؛ در ضمن، چرت کوتاه بعد از ظهر هم می‌تواند باعث تمدید نیروی شما و یادگیری بهتر شود؛ البته به شرطی که ساعت خوابتان از بیست دقیقه تا نیم ساعت بیشتر نشود. به خاطر داشته باشید تا نیم ساعت پس از بیدار شدن از خواب، نیز مطالعه نکنید.

6-     اگر مشکلات شخصى، اجتماعى، خانوادگى و … باعث عدم تمرکز حواستان مى‏شود، بدانید که
زندگى فردى هیچ‏کس دیگر نیز خالى از مشکل نبوده و ذهن هیچ فردى هم خالى محض نیست؛ از طرف دیگر، بدانید که با فکر کردن و مشغولیت ذهنى درباره چنین مشکلاتى، هیچ دردى نیز دوا نخواهد شد؛ پس به خود تلقین کنید که هنگام درس یا مطالعه، ذهن خود را از آن مسایل برهانید و به هنگام مزاحمت آن افکار، به خود قول بدهید که در این باره خواهید اندیشید و زمانى را براى انجام این کار در شبانه‏روز اختصاص دهید، و در نهایت، در صورت امکان، موضوع را با یکی از افراد خانواده‌تان در میان بگذارید. وقتی شخص دیگری از بیرون به مشکل شما نگاه کند و برای شما ابعاد مختلف آن را شرح دهد، تازه متوجه می‌شوید که موضوع، آن‌گونه که شما هم فکر می‌کردید نیست یا اینکه راه حل‌های مختلفی دارد.

7-    خود را به مکان خاصی برای مطالعه کردن محدود نکنید و سعی کنید که با تمرین کردن در همه مکان‌ها، حتی مکان‌های شلوغ، همواره مطالعه کنید. بهترین مکان برای مطالعه، محیط خانه است؛ زیرا همیشه در دسترس است.

8-    برای جلوگیری از حواس‏پرتى، مکانی را انتخاب کنید که حتی کمترین محرک مزاحم را برای شما نداشته باشد. سعی کنید از آنچه که می‌خوانید، یک تصویر ذهنی برای خود بسازید، بین آموخته‌های خود ارتباط برقرار کنید، و هرگاه چیز تازه‌ای را می‌آموزید، آن را با آموخته‌های پیشین خود مرتبط نمایید. با انجام این کار، شما اطلاعات تازه را چنان دسته‌بندی خواهید کرد که به سادگی می‌توانید آنها را بازیابی کنید.

9-    در صورتى که تعدد کارها و فعالیت‏هاى غیردرسى، باعث عدم تمرکز مى‏شود، آنها را به حداقل ممکن برسانید و مهم‏ترین وظیفه و کار خود را مطالعه و درس‏خواندن و ارتقاء سطح علمى خود بدانید.

10- از مواد حاوى گلوکز (خرما، عسل و شیرینى‏جات طبیعى)، مواد داراى کلسیم و فسفر و ویتامین‏هاى D، C، B و A مانند لبنیات، روغن ماهى، پرتقال، گوجه فرنگى، سبوس گندم، سبزیجات تازه، هویج و جگر، به مقدار کافی استفاده کنید. می‌توانید در صورت دسترسی نداشتن به بعضی از این مواد غذایی، از قرص‌های ویتامین موجود در داروخانه‌ها استفاده کنید. اینکه با تغذیه به توان مغزی خود برسید، بسیار مهم است؛ زیرا مغز در فرایند یادگیری، انرژی بسیاری مصرف می‌کند و این ویتامین‌ها و سایر مواد غذایی، برای مغز بسیار مهم است.

11- ورزش کردن و داشتن تحرک جسمانی، در  فراگیری بهتر و ایجاد انگیزه بیشتر، به شما کمک می‌کند. سعی کنید که در طول زمان آمادگی برای کنکور، روزانه حد اقل ۳۰ دقیقه ورزش کنید.

12- با پیش‏مطالعه وارد کلاس شوید و پرسش‏هایى را که درباره درس به ذهنتان مى‏رسد، از معلمتان بپرسید و نگذارید که سؤال مطرح شده، ذهنتان را به خود مشغول کند. با به کارگیری این روش ساده، مى‏توانید فرایند تدریجى و محتواى درسى کلاس را پى‏گیرى کنید و خود را در فضاى درسى یا مطالعه قرار دهید.

13- هنگام مطالعه یک فصل یا یک کتاب، اول به کل آن نظر بیندازید و سپس به مطالعه جزییات و زیر عنوان‌های آن بپردازید؛ نه آنکه از همان آغاز فصل، پاراگراف به پاراگراف و بدون یک نگاه کلی به تمام فصل یا کتاب، مطالعه را شروع کنید.

14- با سازمان‌دهى مطالب مى‏توان به راحتى آنها را یاد گرفت، حفظ کرد و سپس به یاد آورد. براى یادگیرى و حفظ موضوع و مطلبى، که داراى زیر مجموعه و زیرشاخه‏هاى متعدد و متکثر است، آن را در سلسله مراتبى منطقى قرار دهید و از کل به جزء و از بالا به پایین، به زیرشاخه‏هاى جزیى‏تر تقسیم کرده و به خاطر بسپارید.

15- اگر در حفظ و یادگیری برخی از دروس مشکل دارید، می‌توانید از طریق تصویرسازی ذهنی، حفظ کردن آنها به شکل رمزهای مخصوص به خود، ترکیب حرف اول برخی از مطالب مرتبط به هم و مواردی از این قبیل، آنها را راحت‌تر به خاطر بسپارید.

به خاطر داشته باشید که سبک مطالعه شما تاثیر بسیار زیادی در میزان یادگیری و ماندگاری مطالب در ذهن شما می‌گذارد؛ پس سعی کنید که به دلیل نگرانی از تمام نشدن دروس در موقع مقرر در برنامه‌ریزی یا موضوعاتی از این قبیل، با عجله و به صورت شتاب‌زده عمل نکنید. اگر هر یک از ارکان یادگیری را، که در بالا به آن اشاره شد، حذف کنید یا به قدر کافی روی آن وقت نگذارید، مطمین باشید که نمی‌توانید نتیجه‌ای را که انتظار دارید، از تلاش و زحمت خود بگیرید؛ پس با حوصله، امید و تلاش فراوان، قدم در راه بگذارید و ایمان داشته باشید که موفق می‌شوید.به نقل از پیک سنجش

منابعی که می توانید از آن ها بهترین استفاده را ببرید :

https://naubahar.ir/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%86%db%8c-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d8%b4%d8%aa-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7/

 

https://maghalateisi.ir/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%86%db%8c-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d8%b4%d8%aa-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7/

 

https://farhangishu.ir/%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%86%db%8c-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d8%b4%d8%aa-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7/

 

https://buxnet.ir/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%b1/

 

 

https://iltayco.ir/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%b1/

 

https://petroleum-eng.ir/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%d8%b1/

 

https://neskaenergy.ir/%db%b5-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/

 

https://amarm.ir/5-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/

 

https://bamboblog.ir/5-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/

 

https://biofa.ir/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-4-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c-96-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%af%d9%87%d8%9f/

 

https://bizir.ir/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-4-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c-96-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%af%d9%87%d8%9f/

 

https://elschool.ir/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-4-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c-96-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%af%d9%87%d8%9f/



:: برچسب‌ها: نکات مهم زمان مطالعه کنکور؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا هستند. تمام تلاششان ارائه بهترین خدمات به مردم است. در این راستا مقالات بسیار خوبی در سایتشان منتشر شده است.

اگر علاقه‌مند به مقالات مرتبط با دندانپزشکی و ارتودنسی هستید، در اینجا به بیش از 150 مقاله دسترسی دارید. این محتواها اطلاعات خوبی در رابطه با ارتودنسی و انتخاب متخصص ارتودنسی برای بزرگسالان و کودکان در اختیار شما می گذارد. علاوه بر آن، سایر مشکلات دهان و دندان کودکان و بزرگسالان نیز بررسی و در جهت رفع آن راهکار ارائه شده است.

 

https://orthodontic.ir/درمان-عفونت-و-آبسه-دندان-کودکان-و-علائم/

https://orthodontic.ir/درمان-دندان-درد-شدید-در-کودکان/

https://orthodontic.ir/tooth-infection/

https://orthodontic.ir/لق-شدن-دندان-دائمی-و-شیری-کودکان-و-اطفال/

https://orthodontic.ir/children-swelling-gum/

https://orthodontic.ir/straighten-crooked-tooth/

https://orthodontic.ir/dentures/

https://orthodontic.ir/bitter-taste-mouth-morning/

https://orthodontic.ir/orthodontic-cost/

https://orthodontic.ir/درمان-و-علت-دندان-قروچه-کودکان-در-خواب-چ/

https://orthodontic.ir/invisible-orthodontics/

https://orthodontic.ir/دندان-در-آوردن-نوزادان-و-کودکان/

https://orthodontic.ir/orthodontic-procedures/

https://orthodontic.ir/خونریزی-لثه-و-دندان-در-کودکان-علت-و-درم/

https://orthodontic.ir/permanent-tooth-replacement/

https://orthodontic.ir/کیست-دندان،-لثه،-دهان-و-ریشه-دندان-در-کو/

https://orthodontic.ir/black-stains-between/

https://orthodontic.ir/hand-sanitizer-liquid/

https://orthodontic.ir/tooth-jaundice/

https://orthodontic.ir/tonsils/

https://orthodontic.ir/jaw-deviation-treatment/

https://orthodontic.ir/رشد-دندان-کودکان-بچه‌ها-انواع،-تعداد/

https://orthodontic.ir/pediatric-dentist/

https://orthodontic.ir/children-students-oral-health/

https://orthodontic.ir/is-orthodontics-painful/

https://orthodontic.ir/کشیدن-دندان-شیری-دائمی-کودکان-بدون/

https://orthodontic.ir/orthodontist/

https://orthodontic.ir/علت-بوی-بد-دهان-و-بزاق-دهان-در-کودکان-رف/

https://orthodontic.ir/ترمیم-دندان-شکسته-و-ترک-دندان-شیری-و-دائ/

https://orthodontic.ir/post-and-core/

https://orthodontic.ir/جراحی-فرنوم-لب-زبان-فرنکتومی/

https://orthodontic.ir/جرم-و-پلاک-دندانی-در-کودکان-چیست؟-و-چگون/

https://orthodontic.ir/coronavirus/

https://orthodontic.ir/dental-brace/

https://orthodontic.ir/mouth-ulcers/

https://orthodontic.ir/لکه‌های-سیاه-سفید-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/genioplasty-surgery/

https://orthodontic.ir/عصب‌کشی-ترمیم-عفونت-ریشه-دندان-کودکا/

https://orthodontic.ir/پوسیدگی-دندان-کودکان-جلوگیری-درمان-در/

https://orthodontic.ir/روکش-دندان-کودکان-قیمت،-انواع،-مراحل/

https://orthodontic.ir/فلوروسیس-لکه-های-سفید-روی-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/jaw-popping/

https://orthodontic.ir/درمان-و-علت-لکه‌های-سیاه،-سفید،-قهوه‌/

https://orthodontic.ir/

https://orthodontic.ir/پر-کردن-دندان-کودکان-هزینه-مواد-نحوه/

https://orthodontic.ir/appropriate-orthodontic-age/

https://orthodontic.ir/orthodontic-appliance/

https://orthodontic.ir/orthodontic-toothbrush/

https://orthodontic.ir/yellow-tongue-cause/

https://orthodontic.ir/tooth-whiting/

https://orthodontic.ir/orthodontics-duration/

https://orthodontic.ir/انواع-محافظ-های-دهانی-کودکان-نایت-گارد/

https://orthodontic.ir/cost-dental-orthodontics/

https://orthodontic.ir/how-brush-teeth-properly/

https://orthodontic.ir/عفونت-و-التهاب-از-علائم-آبسه-دندان-در-کو/

https://orthodontic.ir/جرم-گیری-و-بروساژ-دندان-در-کودکان-جدیدت/

https://orthodontic.ir/cleft-lip-and-palate/

https://orthodontic.ir/orthodontic/

https://orthodontic.ir/بریج-دندان-کودکان-آیا-پل-دندانی-برای-اط/

https://orthodontic.ir/dental-restoration/

https://orthodontic.ir/orthodontic-bracket-wires/

https://orthodontic.ir/بهداشت-و-سلامت-دهان-و-دندان-در-کودکان-و/

https://orthodontic.ir/وارنیش-فلوراید-برای-حفظ-سلامت-دندانها/

https://orthodontic.ir/آموزش-روش-صحیح-و-بهترین-زمان-مسواک-زدن-د/

https://orthodontic.ir/orthodontic-wire/

https://orthodontic.ir/بیماریهای-دهان-و-دندان-در-کودکان/

https://orthodontic.ir/ceramic-orthodontics/

https://orthodontic.ir/کاشت-نگین-دندان-کودکان-قیمت/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-دندان-کودکان/

https://orthodontic.ir/diastema/

https://orthodontic.ir/does-supplemental-insurance-include-orthodontics/

https://orthodontic.ir/dental-crowns/

https://orthodontic.ir/brushing-teeth/

https://orthodontic.ir/اصلاح-طرح-لبخند-لثه‌ای-کودکان-روش-غ/

https://orthodontic.ir/دندان-شیری-نوزادان-و-کودکان/

https://orthodontic.ir/انواع-عمل-جراحی-فک-جراحی-ا/

https://orthodontic.ir/buccal-pumping/

https://orthodontic.ir/علت-و-درمان-حساسیت-های-دندانی-و-تیر-کشید/

https://orthodontic.ir/orthodontics-without-tooth-extraction/

https://orthodontic.ir/dental-implants/

https://orthodontic.ir/chewing-nails/

https://orthodontic.ir/children-dental-orthodontics/

https://orthodontic.ir/پوشاندن-شیار-دندانهای-آسیاب-برای-جلوگ/

https://orthodontic.ir/wireless-orthodontics/

https://orthodontic.ir/hyperdontia/

https://orthodontic.ir/انتخاب-دهان-شویه-مناسب،-طرز-درست-استفا/

https://orthodontic.ir/ونیر-و-روکش-زیبایی-دندان-کودکان-لامینت/

https://orthodontic.ir/functional-orthodontic-appliance/

https://orthodontic.ir/bone-graft-implant/

https://orthodontic.ir/نگه-دارنده-ریتینر-پلاک-ارتودن/

https://orthodontic.ir/abutment/

https://orthodontic.ir/dental-plaque/

https://orthodontic.ir/dental-prosthesis/

https://orthodontic.ir/وارنیش-فلوراید-درمانی-تراپی-دندان-کود/

https://orthodontic.ir/فیشور-سیلانت-شیار-بندی-دندان‌ها/

https://orthodontic.ir/عوارض-دندانپزشکی-مکیدن-انگشت-دست-و-پا-د/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-پیشگیری/

https://orthodontic.ir/بیماریهای-لثه-در-کودکان-التهاب،عفونت/

https://orthodontic.ir/smile-design-correction/

https://orthodontic.ir/بهترین-کلینیک-دندانپزشکی-کودکان-و-اطف/

https://orthodontic.ir/sinus-lift/

https://orthodontic.ir/sleep-apnea-and-snoring/

https://orthodontic.ir/removable-orthodontics/

https://orthodontic.ir/category/orthodontics/

https://orthodontic.ir/teeth-brushing-before-breakfast/

https://orthodontic.ir/orthodontic-brackets/

https://orthodontic.ir/upper-lower-jaw-orthodontics/

https://orthodontic.ir/stages-of-orthodontic-treatment/

https://orthodontic.ir/مراقبت‌های-ارتودنسی-عوارض-ار/

https://orthodontic.ir/lingual-orthodontics/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-نامرئی-کودکان-هزینه/

https://orthodontic.ir/کشیدن-دندان-در-درمان-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/حل-مشکلات-فوریتی-براکت-ارتودنسی-در-خان/

https://orthodontic.ir/composite-veneers/

https://orthodontic.ir/dental-erosion/

https://orthodontic.ir/اپن-بایت/

https://orthodontic.ir/dental-crown-lengthening/

https://orthodontic.ir/fixed-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontic-request-form/

https://orthodontic.ir/orthodontic-treatment/

https://orthodontic.ir/نامرتبی،-بی-‌نظمی،-هم-ریختگی-شلوغ/

https://orthodontic.ir/gummy-smile/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-دندان-کودکان-ثابت،-متحرک-و-هز/

https://orthodontic.ir/mouthwash/

https://orthodontic.ir/تفاوت-ارتودنتیست-و-دندانپزشک-چیست؟/

https://orthodontic.ir/prevent-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontic-separator/

https://orthodontic.ir/orthognathic-surgery/

https://orthodontic.ir/malocclusion/

https://orthodontic.ir/child-dentist/

https://orthodontic.ir/هدگیر-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/thumb-sucking/

https://orthodontic.ir/orthodontic-vs-cosmetic-dentistry/

https://orthodontic.ir/dental-braces/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-بزرگسالان/

https://orthodontic.ir/removable-vs-fixed-orthodontics/

https://orthodontic.ir/new-orthodontics-technology/

https://orthodontic.ir/teeth-orthodontize/

https://orthodontic.ir/camouflage-orthodontic/

https://orthodontic.ir/about-me/

https://orthodontic.ir/جراحی-فک-یا-ارتوگناتیک/

https://orthodontic.ir/open-bite/

https://orthodontic.ir/damon-orthodontics/

https://orthodontic.ir/laminate-or-orthodontics/

https://orthodontic.ir/orthodontics-specialist/

https://orthodontic.ir/restorative-dentistry/

https://orthodontic.ir/نگهدارنده-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/all-posts/

https://orthodontic.ir/cost-orthodontics/

https://orthodontic.ir/teeth-orthodontics/

https://orthodontic.ir/ارتودنسی-ثابت/

https://orthodontic.ir/different-types-orthodontics/

https://orthodontic.ir/accelerated-orthodontics/

https://orthodontic.ir/هزینه-ارتودنسی/

https://orthodontic.ir/duration-removable-orthodontics/

https://orthodontic.ir/فیشور-سیلانت،-شیار-بندی-دندان‌ها/

https://orthodontic.ir/home/

https://orthodontic.ir/orthodontics-and-jaw-surgery/

https://orthodontic.ir/nutrition-during-orthodontics/

https://orthodontic.ir/how-brush-teeth-properly

https://orthodontic.ir/teeth-scaling/

https://orthodontic.ir/static_blocks/

https://orthodontic.ir/contact-us/

https://orthodontic.ir/gum-surgery/

https://orthodontic.ir/pediatric-dentist



:: برچسب‌ها: متخصص ارتودنسی , متخصص دندانپزشکی , مشکلات دهان و دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

خدمات تاسیساتی که در خدمت از ما ارائه می‌شود

در این مطلب می‌خواهیم به چند مورد از خدمات تاسیساتی که در خدمت از ما ارائه می‌شود بپردازیم. تاسیسات خدمت از ما در پاییز و زمستان خدماتی همچون گرمایش از کف، نصب شومینه، نصب آبگرمکن تهران،  نگهداری موتورخانه، سرویس شومینه و… را انجام میدهد. خدمات گرمایش از کف به گونه‌ایی است که نیاز از قبل از ساختن کف ساختمان لوله گذاری شود ولی خدمات نصب شومینه را میتوان بعد از اتمام ساخت نیز انجام داد. از مهم‌ترین فعالیت‌های یک نیروی تاسیسات نگهداری موتورخانه است که باید حتما به صورت دوره‌ای انجام شود.

در ادامه در مورد هرکدام از این خدمات توضیحاتی می‌دهیم که به شما کمک می‌کند بتوانید بهتر و سریع‌تر از این خدمات در خدمت از ما استفاده کنید.

 

گرمایش از کف

سیستم گرمایش از کف که معمولا به وسیله یک پکیج داخل خانه کار می‌کند سیستمی است که برای خانه‌هایی که دارای کف سنگ و یا سرامیک هستند مناسب است. این سیستم کارکردی مانند شوفاژ دارد با این تفاوت که لوله‌هایی که وظیفه گرمایش را دارند از قسمت کف ساختمان که معمولا به شکل مارپیچ است تعبیه می‌شود. گردش آب در این لوله‌ها کمک می‌کند که گرما از لوله‌ها به کف منتقل شود و کف ساختمان گرم شود و زمانی که شما در کف ساختمان راه می‌روید حس مطلوبی دارید و سرمای سرامیک شما را آزار نمی‌دهد. همچنین بیشترین هوای سرد در کف خانه است و سیستم گرمایش از کف بازدهی بالایی دارد.

از ویژگی‌های دیگر سیستم گرمایش از کف این است که نیاز نیست شما شوفاژ نصب کنید و فضای خانه‌ خود خود را بزرگتر نشان دهید.

سیستم گرمایش از کف نیاز به یک پکیج با پمپ قوی دارد تا بتوان به صورت دائم آب را در سیستم گرمایش کف شما به چرخش در بیاورد.

برای اجرای سیستم گرمایش از کف شما باید قبل ساختن کف خانه این کار را انجام دهید. اجرای سیستم گرمایش از کف باید از روی اصول و قواعد مهندسی ساخته شود تا در آینده دچار نشتی و یا گرفتگی نشود.

همچنین در خانه‌هایی که می‌خواهند بازسازی کنند نیز می‌توان از این سیستم استفاده کرد ولی باید به این موضوع توجه داشت که زمانی که از سیستم گرمایش از کف استفاده می کنند قطر کف سازی آنها افزایش می‌یابد و ممکن است در خانه‌های قدیمی اجرای این سیستم ممکن نباشد. حتما قبل از انجام و اجرای سیستم با یک متخصص مشورت بگیرید.

در کنار گرمایش از کف، عبارات زیر نیز جستجو می‌شود:

  • نقشه گرمایش از کف
  • هزینه گرمایش از کف
  • سیستم گرمایش از کف چیست
  • هواگیری گرمایش از کف
  • راه اندازی گرمایش از کف
  • نظرات کارشناسی در مورد گرمایش از کف
  • قیمت سیستم گرمایش از کف برقی
  • بتن ریزی گرمایش از کف

نصب شومینه

در قسمت قبل صحبت از اجرای سیستم گرمایش از کف شد ولی اجرای آن ممکن بود نیاز به مشورت و مشاوره و بررسی زیادی داشته باشد ولی یکی دیگر از سیستم‌های گرمایشی که اتفاقا ظاهر بسیار شیک دارد و از هر نوع از کلاسیک تا مدرن و از مدل‌های مختلف ساخته می‌شود شومینه است. نصب شومینه معمولا در خانه‌های بالا 80 متر انجام می‌شود و در خانه‌های زیر 80 متر توضیه نمی‌شود ولی با این حال مهندسین و معماران داخلی با توجه به اینکه اکنون خانه‌ها در اندازه های زیر 80 متر نیز تعداد زیادی دارند تصمیم گرفتن شومینه‌های مخصوص این خانه‌ها بسازند.

تصویر معمولی که ما از شومینه‌ها داریم یک شومینه در کنج دیار است که دودکش آن تا پشت بام رفته است. ولی امروزه با استفاده از علم مهندسی سازه شومینه‌هایی ساخته می‌شود که می‌توان با دودکش‌های معمولی نیز کار کند. اجرای شومینه در خانه‌های امروزی معمولا به گونه‌ایی است که با استفاده از گاز شهری کار میکنند و داخل آن از سنگ‌های نسوز طرح چوب استفاده میکنند.

به صورت کلی نصب شومینه برای زیبایی است و کاربرد گرمایش برای خانه‌های آپارتمانی ندارد.

نمونه‌های غیر گازی از شومینه وجود دارد که معمولا برای خانه‌های امروزی استفاده نمی‌شود و آن مدل هیزمی است. مدل هیزمی شومینه معمولا در ویلاها و ساختمان‌های خارج شهر استفاده می‌شود.

از نمونه‌های مدرن شومینه نیز شومینه‌ای الکلی هستند که بسیار شعله زیبایی‌ دارند و هم در خانه و هم در خارج خانه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برای اجرای شومینه‌های الکلی نیاز به کار خاصی نیست و شما می‌توانید نمونه‌های آماده آنها را از بازار خریداری کنید و همچنین شومینه‌های الکلی نیازی به دودکش ندارند زیرا اتانول سوخت پاکی است و خطر خاصی ندارد. شومینه‌های الکلی خطر خاصی ندارند و می‌توانند زیبایی خوبی به خانه شما ببخشند.

کابرد گرمایشی شومینه نسبت به سیستم‌های گرمایشی مانند گرمایش از کف و یا پکیج کمتر است ولی می‌تواند زیبایی داخلی و خارجی خانه شما را بیشتر کند.

از خدماتی که شما پس از استفاده از شومینه به آن نیاز پیدا می‌کنید سرویس شومینه است. سرویس شومینه یکی از خدماتی است که باید به صورت دوره‌ایی ‌انجام شود. سرویس شومینه شامل برسی دودکش، تمیز کردن کف شومینه و چک کردن درست کار کردن هواکشی دودکش. چک کردن مشعل و تمیز کردن آن و بررسی اتصالات می‌باشد.

در کنار نصب شومینه، عبارات زیر نیز جستجو می‌شود:

  • راهنمای نصب شومینه گازی
  • اموزش تصویری نصب شومینه گازی
  • اموزش نصب شومینه گازی
  • نصب ترموکوبل شومینه گازی
  • قیمت نصب شومینه
  • هزینه نصب شومینه گازی
  • طرز راه اندازی شومینه
  • نصب شومینه هیزمی

 

نگهداری موتورخانه

موتورخانه یکی از سیستم‌های گرمایشی ساختمان‌های بزرگ است که نسبت به بزرگی آن خرابی‌های زیادی نیز دارد. ولی اگر سرویس موتورخانه در زمان مناسب انجام شود می‌توان در مقابل بسیار از این خرابی‌ها کاری کرد. برای جلوگیری از برخی اتفاقات که هزینه تعمیر بالایی دارند می‌تواند با یک سرویس موتورخانه مناسب بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داد.

نگهداری موتورخانه باید به وسیله یک متخصص انجام شود تا از هرگونه خرابی و به وجود آمدن مشکل جلوگیری شود. یک متخصص تاسیسات در خدمات نگهداری موتورخانه چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

در کنار نگهداری موتورخانه، عبارات زیر نیز جستجو می‌شود:

آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه pdf

چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه

تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات

شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه

دوره تعمیر و نگهداری موتورخانه

قرارداد نگهداری موتورخانه

هزینه نگهداری موتورخانه

لیست شرکت های تعمیر و نگهداری تاسیسات

از اولین خدمات نگهداری موتورخانه چک کردن مشعل موتورخانه می‌باشد. چک کردن مشعل از مراحل مهم است که باید دقیقا در زمان‌های مناسب انجام شود. مشعل موتورخانه باید درست در جای خود قرار داشته باشد و به خوبی روشن و خاموش شود و از هدر رفت انرژی جلوگیری کند.

قسمت بدی که در نگهداری موتورخانه مهم است چک کردن بویلر و یا منبع موتورخانه است. منبع موتورخانه نباید زنگ زدگی و یا پوسیدگی داشته باشد و همچنین باید عایق حرارتی خوبی نیز داشته باشد تا در مصرف انرژی صرف جویی شود.

از نکات دیگر نگهداری موتورخانه چک کردن ,عایق تمامی لوله‌های ساختمان این که اگر قسمتی دچار خرابی در عایق خود شده بود باید آن قسمت ترمیمی و تعمیر شود.

از دیگر قسمت‌های مهم در نگهداری موتورخانه چک کردن رسوبات داخل سیستم است که باید به صورت سالیانه چک شود و در صورت نیاز رسوب گیری انجام شود. رسوب داخل سیستم گرمایش باعث می شود که آب به سختی در لوله‌ها گردش داشته باشد و همچنین باعث می‌شود که به پمپ آب فشار وارد شود. همچنین رسوب گیری بویلر باعث می‌شود که آب بخوبی گرم نشود و انرژی زیادی مصرف شود.

قسمت بعدی در چک کردن برای نگهداری موتورخانه برسی پمپ آب است. پمپ آب سیستم گرمایش باید کاملا سالم بوده و هیچگونه مشکل فنی نداشته باشد تا در زمستان و فصل‌های سرد برای شما مشکلی به وجود نیاورد. بهترین زمان برای نگهداری موتورخانه و بررسی آن در فصل‌های گرم است که اگر نیاز به تعمیر و تعویض بود مشکلی برای گرمایش خانه‌ها وجود نداشته باشد.

خدمات نگهداری موتورخانه در خدمت از ما توسط افراد خبره انجام می‌شود که همگی سابقه طولانی در زمینه تاسیسات دارند و می‌توانند تاسیسات ساختمان شما را بخوبی سرویس کنند. برای درخواست از خدمات خدمت از ما برای نگهداری موتورخانه یا نصب شومینه و یا اجرای سیستم گرمایش از کف، سرویس شومینه یا هر خدمات دیگر تاسیساتی می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز درخواست خود را در سایت و یا اپلیکیشن خدمت از ما ثبت کنید و از متخصصین و سرویسکاران متعدد قیمت و هزینه کار خود را بپرسید.

بخش پایانی:

خدمات نگهداری موتورخانه، نصب شومینه، سرویس شومینه و گرمایش از کف را می‌توانید در دسته خدمات تاسیساتی بیابید و بر روی اپ یا سایت خدمت از ما، درخواست خودتان را ثبت کنید.

 

منبع: https://blogs.ubc.ca/distancelearning/installation-services/



:: برچسب‌ها: خدمات تاسیساتی , گرمایش از کف , نصب شومینه , نگهداری موتورخانه , خدمت از ما ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

6 دلیل برای استفاده از خدمات نظافت به صورت آنلاین

 

 

این روزها چهره نظافت منزل و محل کار با تغییر روش زندگی در عصر مدرن دگرگون شده است. در گذشته بخش عمده‌ بازار ارائه‌ی خدمات نظافت تهران و شهرهای بزرگ بر عهده‌ی شرکت‌های خدماتی بود؛ اما اکنون شرایط متفاوت است. مانند سایر ارائه دهنده‌گان خدمات آنلاین، "خدمت از ما" همگام با موج نو ارائه خدمات نظافت حرکت می‌کند.

همچنین تقاضای بالا در حوزه نظافت (به خصوص نظافت تهران) باعث تولید و انتشار انواع اپلیکیشن نظافت منزل با ارائه خدمات گوناگون شده است. "خدمت از ما" در این فضا ارائه و استفاده از خدمات نظافتی را هم برای متقاضیان خدمات نظافت شرکت و نظافت منزل، و هم برای شرکت‌ها بهینه کرده است. اما چرا باید استفاده از اپلیکیشن نظافت منزل یک ارائه دهنده‌ی خدمات نظافت آنلاین مانند "خدمت از ما" را به روش‌های سنتی ارتباط با شرکت‌های نظافتی ترجیح داد؟ درخواست و دریافت خدمات نظافت شرکت و منزل از طریق "خدمت از ما" چه مزایایی دارد؟

 

 

 

1. خدمات نظافت، هر زمان که شما بخواهید

جدا از روزهای پرکار و پرمشغله، گاهی در روزهای معمولی نیز نمی‌توانیم در زمان مناسب به تمام کارهای خود، خانه و خانواده رسیدگی کنیم. اما نظافت خانه را هرگز نمی‌توانیم از برنامه زندگی خود حذف کنیم.

نکته‌ی مهم در نظافت شرکت و خانه، چه توسط خودتان و یا نظافتچی، دوره‌ای نبودن آن است. شرایطی از جمله داشتن فرزند کوچک، برگزاری مراسم، مهمانی، و نوع خانه (آپارتمانی یا حیاط‌دار) نیز می‌تواند زمان نیاز به خدمات نظافت شرکت یا منزل را کاملا تغییر داده و برنامه‌ریزی برای انجام آن را مشکل‌تر کند.

کمک گرفتن از یک ارائه دهنده‌ی خدمات نظافت آنلاین در این شرایط کار را بسیار راحت خواهد کرد. شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید درخواست خود را در اپلیکیشن نظافت منزل ثبت کنید، تا افرادی از بهترین شرکت‌های خدماتی برای نظافت شرکت یا خانه شما اعزام شوند. درصورتی که برای برقراری ارتباط با شرکت‌های خدماتی به روش سنتی، حتما باید در زمان کاری با آن‌ها تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

 

 

 

2. انتخاب بهترین گزینه برای نظافت شرکت و منزل با بررسی نظرها و امتیازها

مزیت دیگر اپلیکیشن نظافت منزل، قابلیت امتیاز دادن به ارائه دهندگان نظافت است. با وجود چنین امکانی، زمانی که قصد ثبت درخواست خود را دارید، با بررسی نظرها و امتیازهای افرادی که پیش‌تر از خدمات نظافت تهران یا شهرهای دیگر استفاده کرده‌اند، می‌توانید مناسب‌ترین شرکت خدماتی یا نظافتچی را انتخاب کنید.

مثلا در "خدمت از ما" علاوه بر اطلاعاتی که کاربران اپلیکیشن نظافت منزل برای یکدیگر فراهم می‌کنند، هر متخصص نیز پروفایل مخصوص به خود را دارد. مشاهده و بررسی پروفایل افراد به شما برای انتخاب مناسب‌ترین فرد برای رسیدگی به درخواست‌تان کمک بزرگی خواهد کرد. دیگر یک شماره تلفن تنها چیزی نیست که شما از شرکت یا فرد موردنظرتان می‌دانید.

 

 

 

3.ارتباط با شرکت‌های نظافت تهران، هرجا که باشید

فکر کنید قصد دارید شرکت‌های ارائه دهنده نظافت تهران را پیدا کنید. در روش سنتی، باید یک شرکت نظافتی نزدیک به خود را پیدا می‌کردید تا به درخواست شما رسیدگی کند. اگر در نزدیکی خود جایی را برای نظافت شرکت یا منزل‌تان پیدا نکنید، پیدا کردن فردی برای انجام نظافت نه تنها وقت شما را می‌گیرد، بلکه تضمینی هم نیست که آن‌ها برای منطقه شما شخص مرتبطی را اعزام کنند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از اپلیکیشن نظافت منزل، گستردگی سرویس‌دهی از لحاظ مکانی و همچنین گوناگونی خدمات است. هر جای ایران باشید و درخواست هرگونه خدماتی را در حوزه نظافت شرکت، نماشویی و... داشته باشید، از بهترین و باتجربه‌ترین متخصصان خدمات نظافت شهرتان با کمک "خدمت از ما" تنها چند کلیک فاصله دارید.

 

 

 

4. دریافت خدمات شخصی سازی شده از شرکت‌های خدماتی نظافتی

خدمات حوزه نظافت را نمی‌توان به‌راحتی شمرد؛ نظافت شرکت و منازل، نماشویی و کفسابی و... همه و همه در این حوزه قرار می‌گیرند. یک بار دیگر یک شرکت نظافت تهران را در نظر بگیرید؛ همین درخواست می‌تواند شامل مراحل مختلفی از جمله نظافت منزل، نظافت شرکت، شستشوی مبلمان، نظافت راه پله و مشاعات، نظافت پارکینگ و... باشد.

شما علاوه بر انتخاب شرکت موردنظر برای انجام درخواست‌تان (در این مثال پیدا کردن نیروی نظافت تهران)، می‌توانید در اپلیکیشن نظافت منزل "خدمت از ما" خانم یا آقا بودن مسئول نظافت را نیز خودتان انتخاب کنید. برای مثال، بیشتر افراد برای کارهایی از جمله نظافت شرکت، مشاعات، راه پله و پارکینگ نظافتچی آقا، و برای نظافت منزل و آشپزخانه نظافتچی خانم را پیشنهاد می‌کنند.

 

 

 

5. نظافت تهران و سایر شهرها، حرفه‌ای با بالاترین استاندارد

مزایای استفاده از اپلیکیشن نظافت منزل و ارتباط با باسابقه‌ترین شرکت‌های خدماتی نظافتی به فرآیند ساده‌تر و انتخاب نظافتچی مناسب شما محدود نمی‌شود. بدون شک کیفیت کار هنگام نظافت شرکت و خانه که به‌صورت کلی انجام می‌شود، قابل مقایسه نیست.

چنین افرادی در یک شرکت خدماتی هم تجهیزاتی حرفه‌ای را در اختیار دارند، و هم به ریزه‌کاری‌های تمیز کردن هر نقطه از خانه یا اداره تسلط دارند. استفاده از لوازم مناسب و توجه به نکات در حین کار است که نظافتی درجه یک را از کاری روتین و معمولی متمایز می‌کند.

 

 

 

6. صرفه جویی در زمان و هزینه با اپلیکیشن نظافت منزل

برقراری ارتباط با شرکت‌های خدماتی نظافتی از طریق "خدمت از ما" و اپلیکیشن نظافت منزل آن باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خدمات نیز می‌شود. مجددا به مثال شرکت نظافت تهران رجوع می‌کنیم؛ اگر شما صاحب یک شرکت باشید و به‌جای استخدام نیروی تمام‌ وقت برای انجام نظافت، از سرویسی که "خدمت از ما" ارائه می‌کند استفاده کنید، کاهش قابل توجهی را در هزینه‌هایتان (مخصوصا در دراز مدت) شاهد خواهید بود.

علاوه بر آن، در روش سنتی برقراری با ارتباط با شرکت خدماتی، حتما باید با یک فرد واسط صحبت، شرایط خود را مشخص و درخواست‌تان را ثبت کنید. اما اکنون خودتان می‌توانید به راحتی محلی که در آن به خدمات نیاز دارید، نوع خدمات، و حتی نظافتچی را انتخاب کنید. این مسئله چرخه‌ی ارائه خدمات نظافت و استفاده از آن را هم برای شرکت نظافتی و هم برای متقاضی ساده‌تر می‌کند.

 

 

سخن پایانی

شما نیز از نقش جدی نظافت و پاکیزگی خانه و محل کار و تاثیر آن بر روی سلامتی جسمی و روحی اشخاص اطلاع دارید. شرکت "خدمت از ما" تلاش می‌کند تا تجربه‌ی شما از خدمات نظافت و ارتباط با شرکت‌های خدماتی نظافتی را از طریق اپلیکیشن نظافت منزل خود بهینه کند و ارتقا دهد.

به خاطر داشته باشید که حوزه کار "خدمت از ما" به خدماتی از جمله نظافت شرکت، واحدهای مسکونی و نظافت تهران محدود نمی‌شود. علاوه بر خدمات نظافت در اپلیکیشن "خدمت از ما" شما می‌توانید از خدمات نگهداری باغچه، کارواش، خدمات تاسیسات و ساختمانی و... نیز استفاده کنید.

 

تایتل: 6 دلیل برای استفاده از خدمات نظافت آنلاین و اپلیکیشن نظافت منزل

دیسکریپشن: تا مدتی پیش شرکت‌های خدماتی بازیگران اصلی صحنه‌ نظافت بودند، اما اکنون و در عصر مدرن شرایط تغییر کرده است. "خدمت از ما" این تغییر و نیاز جدید را شناسایی کرده و هدفش رفع آن به بهینه‌ترین صورت با اپلیکیشن نظافت منزل خود است.

 

منبع: https://sites.northwestern.edu/seolib/cleaning-services/



:: برچسب‌ها: نظافت به صورت آنلاین , نظافت تهران , خدمت از ما ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()