نوشته شده توسط : مدیر

فروشگاه اینترنتی ارزان شیک فام

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

 

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی ارزان و بهداشتی، ماشین ریش تراش، فروشگاه عطر و ادکلن ارزان و خرید عطر دخترانه ارزان بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

شیوه شیک فام چیست؟

 

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

 

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

منبع: https://shikfam.com

 

 



:: بازدید از این مطلب : 737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

طراحی سایت در اردبیل

امروزه با رشد اینترنت و فضای وب داشتن یک سایت اینترنتی برای رشد هر کسب و کار و هر شخصی لازم شده است امروزه میتوانید به وسیله وبسایت اینترنتی بسیاری از کار ها انجام دهید برای مثال اگر کسب و کاری دارید کسب و کار خود را به همراه محصولات در وبسایت خود معرفی کنید و با امکان خرید آنلاین محصول ، محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید و یا اگر کسب و کاری ندارید میتوانید یاداشت ها و نمونه کار های خود را در وبسایت خود منتشر کنید داشتن وب سایت حتی برای کسانی که تولید محتوا میکنند برای مثال خبرگذاری ها و املاک ها امری بسیار ضروری است چون مخاطبان میتوانند به راحتی به وسیله وبسایت به محتوا دسترسی داشته باشند شرکت های زیادی با عنوان طراحی سایت در اردبیل مشغول به کار هستند که شما میتوانید آن ها را مقایسه کرده و بهترین آن ها را برای طراحی سایت انتخاب کنید همچنین میتوانید طراحی سایت خود را به مبین پلاس (mobinplus.ir) نیز بسپارید
پشتیبانی و سفارش طراحی سایت : 09223350313



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

خرید ریمل اصل از شیک فام با ضمانت

خرید ریمل فروش آنلاین شیک فام shikfam.com  انواع برند ریمل با ضمانت فول توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام. امکان خرید ریمل اصل با مقایسه‌ی آسان و سریع قیمت در شیک فام. عرضه بر اساس قیمت به‌صرفه، کیفیت استاندارد و قدرت خرید مشتری. تجربه‌ای متفاوت از خرید اینترنتی ریمل با تضمین اصالت، تضمین قیمت، گارانتی، بازگشت وجه، عودت کالا و پرداخت در محل برای شما با شیک فام. برای مشاهده بیشتر لطفا کلیک کنید.

نخستین نکته درخرید ریمل، اطمینان از اصالت کالا است که یکی از پنج تضمین واقعی فروشگاه شیک فام به شمار می‌رود. خرید ریمل و مداد چشم تقلبی می‌تواند عوارض بسیار خطرناکی از حساسیت تا آبریزش و خارش در چشمانتان برجا بگذارد. غلظت ریمل، فرم فرچه و نداشتن بوی نامطبوع، از نشانه‌های ریمیل اصل می‌توانند باشند. از سوی دیگر، طیف وسیعی از بهترین برندهای خارجی در خرید ریمل دسته‌بندی‌های ریمل حجم دهنده - ریمل بلند کننده ، حالت دهنده ، جداکننده و ریمل ضد آب در قالب برندهایی برتراز شیک فام ، مانند ریمل میبلین – بورژوا – اورال و بیو با توضیحات مربوطه، برای بررسی و انتخاب شما و خرید ریمل تقدیم شده است. به‌عنوان مثال، برند پرسابقه‌ی میبلین از نیویورک، لوازم آرایشی نوآورانه با قیمت مناسب را به بیش از 130 کشور جهان صادر می‌کند که یکی از برندهای انتخابی شیک فام است.

تنوع شیک فم برای خرید ریمل اصل :

ریمل حجم دهنده

ریمل بلند کننده

حالت دهنده

جداکننده

خرید ریمل اصل را با تضمین اصالت کالا را از شیک فام بخواهید

منبع : https://shikfam.com

 

عکس لینک شود به : https://shikfam.com/Search-products/category-mascara

خود لینک سایت هم باشه

ریمل بلند کننده : https://shikfam.com/Search-products/category-mascara-Lifting

ریمل حجم دهنده : https://shikfam.com/Search-products/category-mascara-volume



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()