نوشته شده توسط : مدیر

معرفی محصولات شرکت پریماتوی  

شرکت پریماتوی از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت هواپیمای مدل رادیوکنترل و کوادکوپترهای کاستوم و فروش انواع کواد کوپتر ، هواپیما ، هلیکوپتر و ماشین رادیوکنترل آغاز کرده است . پریما (prima) در زبان ایتالیایی به معنای “اول” میباشد . شرکت پریماتوی با داشتن تیم متخصص همراه با کارشناسان مجرب سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود را دارد .

طراحی ، ساخت و آموزش پرواز انواع هواپیمای مدل و کواد کوپتر

شرکت پریماتوی علاوه بر فروش محصولات اورجینال و برند های معتبر ، برای مشتریان خود محصولات اختصاصی را طراحی می کند و ساخت آنها را بر اساس بودجه مورد نظر و با بالاترین کیفیت انجام می دهد . علاوه بر این شما می توانید آموزش پرواز انواع هواپیماهای مدل و کوادکوپترها را از شرکت پریماتوی دریافت کنید .

واردات جزئي ، فروش و تعمیرات انواع سرگرمی های رادیوکنترل (کوادکوپتر ، ماشین کنترلی ، هواپیما و اسکوتر برقی) ممکن است شما هم جزو افراد علاقه مند به وسایل کنترل از راه دور باشید . شما می توانید بهترین برندهای روز دنیا را با بیشترین تنوع از شرکت پریماتوی بخواهید . همچنین اگر دستگاه های رادیوکنترل شما دچار مشکل شد ، شما می تواند برای تعمیر آنها به بخش فنی و تعمیرات شرکت پریماتوی مراجعه نمایید .

افتخارات کسب شده توسط شرکت پریماتوی

شرکت پریماتوی از سال ۱۳۹۴ شروع به کار کرده است و تاکنون افتخارات بیشماری در زمینه طراحی ، ساخت و اختراع وسایل میکروکنترل کسب کرده است .

از جمله افتخارات شرکت پریماتوی :

کسب مقام اول لیگ ربات های پرنده (کوادکوپتر) در مسابقات بین المللی ایران اپن سال ۲۰۱۲

کسب مقام دوم لیگ ربات های مریخ نورد در مسابقات بین المللی دانشگاه امیرکبیر سال ۲۰۱۰

ثبت اختراع تحت عنوان (هواپیمای بدون سرنشین) در سال ۱۳۹۱ توسط هئیت داوران در همایش حمایت از مبتکرین و مخترعین غرب کشور

عضو کارگروه تخصصی (نرم افزار) در سال ۱۳۹۲ توسط مرکز حمایت از مبتکرین و مخترعین غرب کشور

کوادکوپتر چیست؟ ‏

خرید کوادکوپتر ، یا مالتی روتر (چند پروانه)، یا پهباد، یا کوادروتر، یک وسیله مکانیکی پروازی ساده با چهار بازو ‏است، که در هر یک از بازوها موتوری به یک پروانه متصل شده است. مالتی کوپترها با سه، شش یا هشت بازو ‏نیز وجود دارند، اما عمدتا شبیه به کوادکوپتر عمل می کنند. دو پروانه در جهت عقربه های ساعت و دو پروانه ‏دیگر خلاف جهت ساعت می چرخند. کوادکوپترها به لحاظ ایرودینامیکی ناپایدار هستند، و به یک کامپیوتر ‏پرواز نیاز دارند تا فرمان های ورودی را به فرمان هایی تبدیل کنند که ‏RPM‏ های (دور موتور) پروانه ها را ‏تغییر دهند تا حرکت مطلوب و مورد نظر را ایجاد نمایند. این پاراگراف در واقع پاسخی کوتاه به سؤال بالا بود. ‏در ادامه این مقاله اطلاعات بیشتری برای آشنایی شما با دنیای کوادکوپترها ارائه می دهیم.‏

کوادکوپترها با هلیکوپترها یا هواپیماهای بال ثابت تفاوت دارند چرا که نیروهای بالارونده و کنترلی ایجاد می ‏کنند. چرا که در هواپیما بلند شدن بوسیله بال ها انجام می شود، اما در کوادکوپتر این امر توسط پروانه ها ‏صورت می گیرد. هلیکوپتر از روتر اصلی خود برای بلند شدن استفاده می کند، اما در عین حال می تواند ‏چرخش تیغه های روتر را به منظور ایجاد نیروهای کنترلی تغییر دهد.‏

ایده کوادکوپتر جدید نیست. طراحی های کوادکوپترهای با سرنشین در دهه 1920 و 1930 ارائه شد، اما این ‏ایده ها دارای عملکردی نامطلوب، و سطح بالایی از ناپایداری بودند، و به حجم بالایی از فرمان های خبان نیاز ‏داشتند. با پیشرفت فناوری الکترونیک در کامپیوترهای کنترل پرواز، موتورهای بدون هسته یا براش لس، ‏میکروپردازشگرهای کوچکتر، باتری ها، دوربین ها، و حتی سیستم های ‏GPS‏ طراحی و پرواز کوادکوپترها ‏امکان پذیر شد. سادگی کوادکوپترها آن را به یک وسیله عکسبرداری هوایی و پلت فرم ویدئویی مؤثر تبدیل ‏کرده است.‏ کوادکوپترها یک شیوه اقتصادی برای معرفی خود به دنیای وسایل هوایی کنترل از را دور هستند. به پرواز ‏درآوردن آن ها جالب ‏است، و با کمی تمرین و صبر هرکسی می تواند یادبگیرد که چگونه یک کوادکوپتر را به ‏پرواز درآورد.‏

اسکوتر های برقی را بهتر بشناسیم!‏

اگر شما از نیز مانند افراد متعددی شیفته و مجذوب انواع خرید اسکوتر برقی هستید یا اگر می خواهید یکی از آن ‏ها را خریداری کنید، در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا یکی از بهترین نوع اسکوتر برقی را انتخاب ‏کرده و خریداری نمایید. اسکوتر ها توسط باطری و یا برق شارژ شده و حرکت می کنند. از جمله وسایلی ‏است که امروزه اکثریت از آن برای تفریح استفاده می کنند اسکوتر های برقی هستند. در یک زمان بسیار ‏کوتاه این وسیله فوق العاده مدرن سهمی بسیار بزرگ از بازار را با انواع شبیه به خود مانند دیگر انواع اسکوتر ‏های برقی سگوی یا همان دوچرخه الکتریکی و هاوربورد از آن خود کرده است. این وسیله بسیار سبک و ‏مناسب حمل و نقل می باشد. اسکوتر برقی از جمله وسایل محبوب برای جهانگردان و سایرین می باشد. ‏اسکوتر های برقی در انواع چرخ های تکی و دو چرخی موجود می باشد. امروزه قیمت اسکوتر برقی مانند کلوچه به ‏راحتی در فروشگاه های انلاین و فروشگاه های سراسر دنیا یافت می شود  و قابل خریداری است. امروزه در ‏سراسر اینترنت و همچنین در فروشگاه های سراسر دنیا می توانید طیف وسیعی از معامله گران و فروشندگان ‏اسکوترهای برقی را ببینید. این باعث می شود که شما برای انتخاب کمی سردرگم و گیج شوید. اما ما اینجا ‏هستیم تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنیم، ما به شما برخی از بهترین و بی نظیر ترین انواع اسکوتر های ‏برقی را معرفی می کنیم تا انتخاب بهتری در خرید این وسیله داشته باشید.‏

ماشین کنترلی سرگرمی بزرگسالان

در چند سال اخیر اسباب بازی ها و ابزار سرگرمی بزرگسالان رو به افزایش است. این اسباب بازی ها کمک ‏می کند آرزوها و هیجانات خود را در مقیاس کوچکی تجربه کنید. قیمت این محصولات متنوع است . شما ‏می توانید هر محصولی را با هر اندازه ای از فروشگاه های سراسر دنیا و یا به صورت اینترنتی تهیه نمایید. اما ‏قبل از خرید بایستی اظلاعات کافی راجع به محصول مورد نظر خود را به دست آورید. در این مقاله ما در ‏رابطه با خرید ماشین کنترلی و خصوصیات هر محصول صحبت می کنیم. با دانستن این اطلاعان شما می توانید ‏محصولی متناسب با نیاز ها و علایق خود را با قیمتی فوق العاده ایده آل تهیه نمایید.‏

علاقه مندان به مسابقات رانندگی و جاده ای با ماشین کنترلی به طور معمول ترجیح می دهند اتومبیل های ‏دقیق با سرعت بالا و قدرت کنترل بالا و پیشرفته و منحصر به فرد خود را داشته باشند. با این وجود رانندگی ‏با این نوع از خودرو ها بسیار سخت می باشد و نیاز به اشنایی و تجربه دارد. با این حال تمام موارد ذکر شده ‏از ویژگی های این ماشین ها است. همان گونه که کودکان در هنگام بازی با ماشین کنترلی؛ کنترل آن ‏برایشان بسیار سخت است و کنترل کردن آن ممکن است برایشان قدری دشوار باشد و ماشین اسباب بازی ‏آن ها باید بسیار مقاوم باشد تا دوام بیاورد. برای ماشین کنترلی بزرگسالان نیز همین امر صادق است شاید ‏مدتی زمان ببرد تا بتوانید به کنترل آن مسلط گردید. شاید این ماشین ها ظاهری شگفت انگیز نداشته باشند ‏اما قدرت بدنه و سرعت و ایمنی بالایی دارند تا بتوانند نیاز شما را برطرف کنند. برای خرید ماشین کنترلی ‏ابتدا شما باید تصمیم بگیرید که این محصول را برای کدام نوع از مسابقات شهری و یا خارج از شهر می ‏خواهید، یا اینکه برای چه امری نیاز به یک ماشین کنترلی دارید. برای خرید ماشین کنترلی شما باید در نظر ‏داشته باشید که قرار است بر روی سطح صاف و هموار از این ماشین استفاده نمایید یا قرار است رانندگی را ‏بر روی جاده های پر دست انداز و ناهموار انجام دهید. در نهایت  باید تمام این نکات را در نظر بگیرید و ‏مطابق با آن برای قیمت ماشین کنترلی عمل کنید. از طرف دیگر اگر شما ماشینی برای بیرون از شهر می ‏خواهید بنابراین شما باید در نظر داشته باشید که شما بر روی نا همواری ها خواهید بود و ممکن است با ‏سرعت پرش بزنید و بنابرین قدرت کنترل و ایمنی ماشین باید بسیار بالا باشد، چرا که شما بر روی یک سطح ‏صاف حرکت نمی کنید و مدام در حال بالا پایین شدن هستید. بهترین ماشین های کنترلی دارای باتری های ‏قابل شارژ هستند، چرا که شما پس از هر بار استفاده می توانید آن هارا شارژ کنید. و در نهایت موجب صرفه ‏جویی در وقت و هزینه های شما می شود. عمر باتری های ماشین کنترلی نقاط ضعف آن ها هستند بنابرین ‏باتری نامناسب باعث آزردگی خریدار می شود و طول عمر کوتاهی دارد و این برای مسابقات بسیار بسیار مهم ‏می باشد. چرا که باید در طول مسابقات ماشین کنترلی سالم باشد و زمان شارژ آن و طول عمر بسیار مساله ‏مهمی می باشد. بسیاری از رانندگان مسابقات ماشین کنترلی از چندین باتری مختلف استفاده می کنند تا در ‏زمان مسابقه دچار مشکل نشوند بنابرین شما باید بسیار به این نکته توجه داشته باشید در هنگام انتخاب ‏ماشین کنترلی حتما این مسئله را یکی از عوامل اصلی مورد نظر خود عنوان کنید. برخی از ماشین های ‏کنترلی در حد ابتدایی و بسیار ساده می باشند، در حالی که برخی از آن ها کنترل بسیار بالا و دقیق با قدرت ‏‏2.4 گیگاهرتز را ارائه می دهد. اگر بسیار نزدیک به هم رانندگی کنید و در یک مسیر باشید ممکن است ‏اختلالاتی در کنترل آن ها پیش بیاید.‏

چه نوع ماشین کنترلی ای برای من مناسب است؟

این بستگی به نوع مسابقه ای که می خواهید در آن شرکت کنید دارد آیا شما برای مسابقات جاده ای نیاز به یک ماشین با سرعت بالا دارید؟ ایا قلب شما برای مسابقات جاده ای میزد و یا برعکس شما به مسابقات خارج از جاده علاقه دارید؟ آیا شما به ماشین مسابقه ای با دو چرخ علاقه دارید و یا به صورت پیچیده تر به چهار چرخ احتیاج دارید. همچنین مقیاس را فراموش نکنید ماشن کنترلی هر چه در مقیاس و اندازه بسیار بزرگتر باشد گران تر است. اما خود را خسته نکنید ما در اینجا به صورت اساسی ماشن کنترلی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ماشین های مسابقه ای

اکثر ماشین های مسابقه ای برای مسابقات جاده ای ساخته شده اند چرا که دارای حداقل تعلیق می باشند. آن ها برای سرعت گرفتن و دور زدن ساخته شده اند و با نهایت سرعت میروند اگر شما به دنبال مسابقات جاده ای هستید این گونه ماشین ها بهترین انتخاب برای شما هستند.

کامیون های مسابقه ای

این کامیون های غول پیکر اوج لذت را به شما در حین مسابقات جاده ای می دهند می توان با آن ها در هر گونه مسابقه ای شرکت کرد. برای بیرون از جاده آن ها بسیار هیجان انگیز هستند. این ماشن ها میتوانند بدون اسیب دیدن ماشین های دیگر را خرد کنند.

تراگی و باگی های مسابقه ای

این ماشن کنترلی برای مسابقات در بیابان ها و یا سواحل شنی طراحی شده اند. با لاستیک های عریض و بزرگ بهترین انتخاب برای مسابقات در تپه ها و بیابان ها می باشند. با ترکیب یک ماشین مسابقه ای و یک کامیون مسابقه ای شما یک باگی تحویل می گیرید. باگی ها قدرت و سرعت بالایی دارند و هیجان زیادی در مسابقات به شما می دهند.

کامیونت های مسابقه ای

با محبوبیت این مدل از ماشین ها که بسیار تخصصی می باشند و دارای سرعت بسیار هستند مسابقات آن ها در حال افزایش می باشد و مسیر این ماشن کنترلی احتمالا ساده ترین و اسان ترین مسیر برای مسابقه نیست اما اگر به این چالش علاقه دارید و دوست دارید برای مسابقاتش شرکت کنید پس این ماشین را بخرید و این کار را انجام دهید و هیجانی تکرار نشدنی را تجربه کنید.

هیولاهای مسابقه ای

چرخ های غول پیکر و موتور قدرتمند و کنترل بالا از جمله ویژگی اصلی هیولاهای مسابقه ای هستند. این خودرو ها بهترین تپه نوردان و بالارونده ها و له کننده ها هستند. اگر شما زیاد به سرعت توجه ندارید و به دنبال قدرت هستید این ماشین ها انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

صخره نورد

اگر می خواهید از هر مانعی رد شوید و از بین صخره ها و سنگ ها بگذرید. یک ماشین مسابقه ای صخره نورد برای شما مناسب است. برف و باران، شن و ماسه، یخ و اب، گل و حتی جهنم هیچ چیز این قاتلان را متوقف نمی کند. چیزی در طبیعت وجود ندارد که بتواند این ماشین را متوقف کند. اگر به دنبال یک سرگرمی و لذت هستید پس این ماشین بهترین انتخاب برای شماست تا هیجانی بی نظیر به شما بدهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

 

شرکت خدمات مالی و مالیاتی قصر حساب نیکان عضو انجمن حسابداران خبره ایران با تجربه ۱۲ ساله مدیران مالی خود به منظور رفع نیازهای حسابداری و مدیریتی شرکت ها ، موسسات ، کارخانجات و ارتقاء سطح کیفی اطلاعات مالی و سیستم های مدیریتی، فعالیت های حرفه ای خود را با بهره گیری از كادر مجرب  و نیروهای متخصص در زمینه حسابداری و مالی؛ حسابرسی؛امور مالیاتی و بیمه ای ، نرم افزار و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی حسابداری با اتكاء به سال ها تجربه جهت خدمت رسانی هر چه بهتر در تهران آغاز نموده است.

 

 خدمات حسابداری – حسابرسی در شرکت خدمات مالی و مالیاتی:

 

تهیه و تنظیم صورت های مالی ، قیمت تمام شده ،گردش موجودی و صورت جریان وجوه نقد

 

-آموزش نیروی حسابداری و حسابرسی به صورت خصوصی با پروژه های عملی

 

-اعزام مدیر مالی و پرسنل حسابداری و حسابرسی به صورت پاره وقت وتمام وقت

 

-اصلاح حساب

 

-ارائه گزارشات رسمی جهت ارائه به مراجع قضایی و سفارتخانه ها(فارسی – لاتین)

 

-انجام هر گونه پروژه مالی بعنوان مشاوره جهت تعیین استطاعت و صحت و سقم گزارشات مالی اشخاص حقیقی و حقوقی در ایران به در خواست کمپانی های خارج از کشور

 

-استقرار سیستم بهای تمام شده و سیستم مالی و حسابداری در شرکت ها بصورت کاملا عملی و سیستماتیک همراه با ارائه آیین نامه مالی و چارت سازمانی

 

-انبارگردانی و پلاک کوبی دارایی های شرکت ارایه تراز سود و زیان

 

 -خدمات حسابرسی مالی ،مالیاتی، ضمنی ، داخلی و عملیاتی

 

-ارایه راهکارهای مدیریتی جهت شفاف سازی برنامه مالی و تجاری شما

 

خدمات مالیاتی ( ارزش افزوده – عملکرد):

 

 -حل و فصل مشکلات سیستمی و گزارشات خاص مالیاتی

 

-تشکیل پرونده مالیاتی (ارزش افزوده و عملکرد)

 

-حل و فصل پرونده های مالیاتی گذشته

 

-بخشودگی بیش از ۸۰ درصدی در پرونده های ارزش افزود

 

-تهیه و تنظیم اظهار نامه های مالیاتی و دفاتر قانونی

 

-بخشودگی ۷۰درصدی و شرکت در جلسات هل اختلاف تامین اجتماعی

 

-گزارشات فصلی و ارزش افزوده

 

-گرفتن معافیت مالیاتی برای یک سال مالی(عملکرد)

 

 

 

 

 

 خدمات ثبتی و اداری:

 

-ثبت شرکت با نام های خاص

 

– ثبت لوگو و ثبت برند

 

-کارت بازرگانی

 

-انجام کلیه کارها ی اداری و تحصیلداری

 

-ثبت طرح های تجاری

 

 

 

خدمات مالی ومالیاتی - تنظیم اظهارنامه مالیاتی

 

برای پرداخت مالیات اشخاص حقیقی و حقوقی که موظف به پرداخت مالیات هستند ، کارنامه ی مالی یک سال کاری شرکت یا شخص مالیات دهنده که به منظور تعیین مالیات به سازمان امور مالیاتی کشور ارائه می شود ، اظهارنامه مالیاتی گفته می شود .

 

مسائل مالی و مالیاتی یکی از موارد مهم و حساس درشرکت ها و بنگاههای اقتصادی بوده و مستلزم توجه و دقت نظر فراوان است. انجام امور مربوط به پرداخت مالیات ها و تنظیم اسناد مربوط به انها و اجرای کلیه مصوبات قانونی در این خصوص باید به افراد متبحر سپرده شود .

 

عدم اجرای حتی یک بند از این مقررات می تواند شرکت را مشمول جریمه های سنگین و مشکلات قانونی فراوانی نماید . قبل از پرداخت مالیات باید یکسری از مقدمات قانونی آن به درستی انجام شود تا اسناد مالیاتی مورد قبول بازرسین قرار بگیرد .

 

روش های پرداخت مالیات

 

در ایران ، دریافت مالیات و تسلیم اظهارنامه مالیاتی از اشخاص حقیقی و حقوقی به دو صورت خوداظهاری و علی الراس انجام می شود :

 

1) دریافت مالیات به صورت خوداظهاری

 

در دریافت مالیات به صورت خوداظهاری ، شخص حقیقی یا حقوقی به صورت داوطلبانه  مقدار درآمد خود را اعلام می نماید و بدون دخالت کارشناسان سازمان مالیات، فرد اظهارنامه ی مالیاتی را که شامل کل درآمدها ، هزینه ، استهلاک ، حقوق کارمندان و … است را پر می کند و در نهایت پس از کسر معافیت مالیاتی ، مبلغ مالیات سالانه وی محاسبه می گردد .

 

در صورت صحت مطالب تکمیل شده در فرم تعیین مالیات و عدم تخلف از قوانین ثبت دفاتر و اظهارنامه توسط فرد مالیات دهنده ، مامور سازمان امور مالیات ، مالیات تعیین شده را پذیرش و دریافت می کند .

 

2) دریافت مالیات به صورت علی الراس

 

اگر  اشخاص حقیقی و حقوقی خود برای تکمیل فرم اظهارنامه ی مالیاتی اقدام نکنند ، کارشناسان امور مالیاتی به صورت علی الراس مالیات را محاسبه کرده و به مالیات دهنده اعلام می کنند و نظر کارشناس در این مورد ملاک پرداخت مالیات خواهد بود .

 

توجه: به هیچ عنوان از ارائه اظهار نامه مالیاتی خودداری نکنید، چرا که دو پیامد منفی خواهد داشت:

 

اول اینکه چهل  درصد از مالیات مشمول را جریمه میشوید که به هیچ عنوان هم قابل بخشودگی نیست و دوم اینکه از معافیت مالیاتی هم نمیتوانید استفاده کنید.

 

خدمات مشاوره مالیاتی رایگان قصرحساب نیکان:

 

1.     تشکیل پرونده مالیاتی، اخذ و گرفتن کد اقتصادی و پلمپ دفاتر قانونی

 

2.     بستن حسابها، تنظیم اظهارنامه مالیاتی و تحریر دفاتر قانونی شرکتها و مشاغل

 

3.     مدیریت مالی و نظارت بر چرخه حسابداری کارفرما

 

4.     مشاوره مالیاتی، مشاوره حسابداری، و مشاوره مالی

 

5.     تشکیل پرونده مالیات ارزش افزوده و اخذ گواهینامه ارزش افزوده

 

6.     گزارشات مالیاتی خرید و فروش ارزش افزوده

 

7.     تهیه اظهارنامه مالیاتی و ارزش افزوده

 

8.     نحوه رسیدگی مالیاتی

 

9.     بررسی گزارشات ممیز

 

10.اعتراض به برگ تشخیص، رای هیات بدوی و تجدید نظر

 

11.تهیه لایحه دفاعیه و شرکت در جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی

 

موسسه خدمات مالی قصر حساب نیکان در راستای ارتقاء سطح مالی وکمک به واحدهای تازه تاسیس وسایر واحدها اقدام به ایجاد طرح مشاوره رایگان مالی ،مالیاتی و بیمه ای نموده است امید است با این طرح گامی هر چند کوچک در ارتقاء سطح مالی و کمک به رونق کسب وکار واحدهای تولیدی،خدماتی، بازرگانی و…برداریم .

 

خدمات مشاوره ای شرکت حسابداری قصر حساب نیکان با استفاده از مدیران مالی با تجربه به صورت حرفه ای و تخصصی

 

این خدمات را به سه گونه انجام می دهد:

 

۱مشاوره مالی بصورت ساعتی در محل مشتری (۳۰دقیقه ۷۵۰٫۰۰۰ریال/۶۰دقیقه ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ریال)

 

۲- مشاوره مالی بصورت ساعتی در محل شرکت(۳۰دقیقه ۵۰۰٫۰۰۰ریال/۶۰دقیقه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال)

 

۳- مشاوره مالی بصورت تلفنی (۳۰دقیقه ۵۰۰٫۰۰۰ریال/۶۰دقیقه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال)

 

یکی از خدمات اصلی قصر حساب نیکان مشاوره هدایت سرمایه و برنامه مالی و همچنین مشاوره مالی رایگان برای سرمایه گذاران است. بسیاری از سرمایه گذاران که مایل هستند خودشان کسب و کار خود را راه اندازی کنند با هر میزان سرمایه می توانند باتماس با مشاورین این شرکت و گرفتن یک برنامه دقیق نه تنها ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش دهند که اطلاعات دقیقی از بازار هدف مورد نظرشان به دست آورند.

 

آیا به مشاوره نیاز دارید؟

 

تماس بگیرید

 

0912-1248568

 

021-88825759

 

021-88824687

 

(مشاوره رایگان)

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

سامانه دانلود مقاله ، دانلود کتاب ایران پیپر

دسترسی به کتب و  دانلود مقاله علمی معتبر و به روز دنیا از جمله دغدغه‌هایی است که امروزه جامعه‌ی علمی کشور را به خود مشغول داشته است. نیاز دانشمندان، کارشناسان، مهندسین، محققین، اساتید دانشگاه و دانشجویان برای پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی خود در کشور قابل تامل است و باید برای برطرف کردن آن گامی نهاد چرا که این فقط نیاز یک فرد نیست بلکه نیاز جامعه بوده تا جامعه بتواند قدمی هرچند کوتاه به سوی تکنولوژی بردارد و زندگی را برای مردم خود راحت‌تر کند. بنابراین پیشرفت کشور از ابعاد گوناگون به این امر وابسته است. ما باید بتوانیم با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار کنیم و از دانش روز دنیا بهره ببریم و تجارب خویش را در اختیار جوامع دیگر بگذاریم. لذا همگی ما باید دست در دست هم بستری را برای تحقق این امر مهم فراهم آوریم.

 اگر این امر تحقق نیابد، آمال و آرزوهای کشور و به خصوص جوانان تحت الشعاع قرار می‌گیرد و جامعه به سمت قهقرا خواهد رفت.

شرکت پیشگامان پردازش صفر و یک به خاطر موانع و مشکلات موجود کاربران ایرانی برای دسترسی به مقالات و کتب خارجی بر آن شد تا سامانه‌ای را برای تسهیل این امر مهم راه اندازی کند.

در این سامانه می‌توانید از 60 پایگاه اصلی مقاله ISI دانلود کنید و به بیش از 500 پایگاه علمی مستقیم و آنلاین دسترسی داشته باشید. کسی که همیشه به دنبال مقالات گوناگون در دنیای پهناور وب بوده و در اکثر مواقع به خواسته خود نمی‌رسیده، ارزش وجود همچین پایگاه گسترده و به روزی را به زبان فارسی می‌داند.

حتی اگر پایگاهی وجود داشته باشد که سامانه‌ی ایران پیپر نتواند از آن به صورت آنلاین مقاله دانلود کند، می‌توانید به صورت آفلاین از این سامانه درخواست مقاله، کتاب، پایان نامه و استاندارد از تمام آن پایگاه‌ها، بدهید.

این وظیفه‌ای نیست که شرکت پیشگامان پردازش صفر و یک قادر به انجام آن نباشد.

همچنین می‌توانید از این سامانه از پایگاه‌های مختلف مانند ScienceDirect ،Springer ، IEEE  و TandFonline انواع مقاله را رایگان و نامحدود دانلود کنید.

دسترسی آنلاین به پایگاه SciFinder از جمله خدماتی است که این شرکت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پایگاه SciFinder چیست؟

پایگاه  SciFinder مجموعه‌ای خوب و بی‌نظیر در مورد چکیده‌های پزشکی و شیمی است. همچنین این پایگاه یک بانک اطلاعاتی موثق زیست دارویی به شمار می‌آید. این برنامه که با هوش مصنوعی ساخته شده به شما این امکان را می‌دهد که بدون داشتن دانشی خاص، تنها با وارد کردن اطلاعاتی مختصر از قبیل نام، مواد شیمیایی، ساختار، واکنش، موضوع مورد پژوهش یا نام موسسه یا دانشگاه بتوانید از آن بهره برده و جست و جوی خود را انجام دهید.

دسترسی رایگان به Scopus و CrossRef

جستجو مقاله و فصل کتاب در پایگاه‌های Scopus و CrossRef و دانلود نتایج جستجو نیز از دیگر خدمات این سامانه است.

در رابطه با پایگاه‌های Scopus و CrossRef چیزی نمی‌دانید؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

Scopus یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر و شناخته شده است که اطلاعات دانلود کتاب شناختی حدود 60 میلیون سند را دارا می‌باشد. همچنین اسکوپوس اطلاعات محصولات حدود 5 هزار ناشر علمی را از سراسر دنیا و اطلاعات بیش از 16 هزار مجله علمی پژوهشی را گردآوری کرده است. استفاده از این اطلاعات فقط با داشتن نام کاربری و پرداخت هزینه قابل حصول است.

CrossRef یکی دیگر از پایگاه‌های اطلاعاتی است که امکان جست و جوی متادیتای بیش از 78 میلیون رکورد از قبیل مقالات، مجلات، کتاب‌ها، استانداردها، داده‌های مختلف و... است. این موتور جست و جوی علمی از منابع منتشر شده‌ی انگلیسی پشتیبانی می‌کند. در این موتور امکان گشتن به زبان فارسی مهیا نیست.

برای استفاده بهینه از این موتور جست و جو می‌توانید با کلیک بر روی قسمت help! – Example Queries مثال‌هایی از قابلیت‌های این موتور را مشاهده کنید و آن‌ها را به کار ببندید.

دسترسی به پایگاه‌های بررسی سرقت علمی turnitin ,ithenticate و پایگاه غلط ‌یابی املایی و انشایی آنلاین Grammarly از جمله مواردی است که به محققین و دانشجویان عزیز کمک می‌کند تا مشکلات مقاله‌های خود را از بین ببرند و یا به بررسی سوابق علمی مقاله‌ها بپردازند. اگر از جمله افرادی هستید که برنامه‌ی علمی و ویژه‌ای برای زندگی حرفه‌ای خود دارید، دسترسی به چنین پایگاهی از حیاتی‌ترین ملزومات رسیدن به این هدف است.

دانلود کتاب خارجی زبان اصلی

آیا تا به حال به کتاب خارجی زبان اصلی نیاز داشته‌اید؟ آیا اقدام به خرید آن‌ها کرده‌اید؟! احیانا برای پیدا کردن کتاب مورد نیاز خود مراحل زیر را انجام داده‌اید:

اول سری به خیابان انقلاب و کتاب فروشی‌های آن زدید. اگر خوش شانس بوده باشید و یا کتاب درخواستیتان جزو نسخ نایاب نبوده باشد، با یک قیمت نه چندان معقول آن را به دست آورده‌اید و خریده‌اید. اگر نه حتما به سراغ مغازه‌ی دست دوم فروشی رفته‌اید! تازه اگر کتاب مورد نیازتان چاپ جدید نباشد! اگر تیرتان در این مورد نیز به هدف نخورد، شاید به سراغ کتاب فروشی‌هایی بروید که کتاب مورد نیاز شما را با قیمت یورو یا دلار روز تهیه می‌کنند و درصدی بابت خدمات خود از شما می‌گیرند! که در اکثر این موارد، کتاب‌ها چاپ شده از نسخه الکتریکی بوده و کیفیت چندانی ندارد و یا قیمت آن به صرفه شما نخواهد بود.

اگر ناامید از پیدا کردن کتاب خود به منزل برگردید، به ذهنتان خطور می‌کند که بد نیست جستجوی اینترنتی هم داشته باشید! در اکثر مواقع به چند صفحه اول کتاب یا مقدمه‌ی آن می‌رسید و دیگر هیچ! شاید به سمت فروشگاه‌های اینترنتی کتاب مثل آمازون کشیده شوید اما اگر مسترکارت نداشته باشید، قادر به خرید آنلاین آن کتاب نخواهید بود. شاید در ذهنتان به این نتیجه برسید که شخصی را پیدا خواهید کرد که مستر کارت داشته باشد و حاضر باشد این کار را برای شما انجام دهد. احتمالا از این سناریو نتیجه‌ای نخواهید گرفت مگر اینکه آدم خوش قلبی اطرافتان وجود داشته باشد. بنابراین عزم خود را جزم می‌کنید که به سراغ صرافی‌ها بروید. که خب آن هم مشکلات خودش را به ارمغان می‌آورد!

اگر شخص دانا و اهل مطالعه‌ای در نزدیکی شما باشد، به شما پیشنهاد می‌دهد که سری به کتابخانه‌های عمومی و خصوصی شهر بزنید. به دانشگاه‌ها و دانشجویان دیگر مراجعه کنید. در فروم‌های گوناگون به دنبال یاری باشید که رفیق گرمابه و گلستان شما شود و به شما در تهیه این کتاب یا مقاله مهم یاری رساند! اما این امر همیشه ممکن نخواهد بود. به راحتی نمی‌توانید شخصی را که به وی اعتماد داشته باشید، پیدا کنید. یا بلعکس. شاید کسی به شما اطمینان نداشته باشد که بخواهد اطلاعات و مایحتاج شما را در اختیارتان قرار دهد. پس می‌بینید، پیدا کردن آن چیزی که نیاز دارید در حال حاضر خیلی آسان نیست، آن هم با این شرایط اقتصادی و سیاسی این روزهای کشور!

این شرکت امکانی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند بیش از 1.5 میلیون کتاب به زبان اصلی را بیابند، رایگان دانلود کرده و از آن استفاده نمایند. همچنین دسترسی به بیش از 4 میلیون کتاب با هزینه‌ای بسیار کم‌تر تحقق این آرزو را غیرممکن نکرده است. در این سامانه می‌توانید این کتب را با تخفیف 80 درصدی نیز تهیه کنید.

امکان دسترسی به کتب زبان اصلی، معضل ترجمه‌ی نادقیق و بعضا نادرست را کاهش داده و علم بی واسطه به دست جامعه علمی ما خواهد رسید. این یکی از قدم‌های دستیابی به علم روز بوده و کمک شایانی به محققین و دانشجویان ما خواهد کرد.

دانلود پایان نامه از proquest

اگر شما دانشجو هستید و قصد دارید پروژه یا پایان نامه انجام دهید، حتما با موانع و مشکلات متعددی روبه‌رو شده‌اید. از جمله این مشکلات می‌توان به انتخاب موضوع پایان نامه، تحقیق و مطالعه حول موضوع مدنظر، دسترسی به پایان نامه‌های مشابه اشاره کرد. اگر دانشگاهی قوی نداشته باشید، احتمالا پیدا کردن یک پایان نامه خوب که به حوزه فعالیت شما نزدیک و مناسب کارتان باشد؛ برایتان سخت خواهد بود.

گاهی شما پایان نامه‌ی مورد نیاز خود را پیدا می‌کند اما به آن دسترسی ندارید و شخصی که آن پایان نامه را نوشته و به اتمام رسانده، در اکثر موارد خیلی مایل نخواهد بود که به راحتی و مفت و مجانی پایان نامه خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهد.

دسترسی به پایان نامه‌های گوناگون در کتابخانه ملی نیز آسان نخواهد بود و هزینه‌هایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

از سامانه ایران پیپر قادر خواهید بود بیش از 3 میلیون پایان نامه از تمام دانشگاه‌های جهان به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین می‌توانید به بیش از 2 میلیون پایان نامه پروکوئست دسترسی داشته باشید. دسترسی به چنین دیتابیس عظیمی می‌تواند به راحتی به شما در نوشتن مقالاتتان کمک کند و اعتبار مقاله شما را افزایش دهد.

آیا با پایگاه علمی پروکوئست "ProQuest" آشنایی دارید؟

پایگاه علمی پروکوئست محصول شرکت آموزش و اطلاع رسانی بل و هاول است که راهنمای جهانی جهت رفع نیازهای اطلاعاتی میلیون‌ها محقق در همه سطوح و با هر میزان توانایی است.

این پایگاه از سال ۱۹۸۳ به جمع آوری، سازماندهی و توزیع اطلاعات در بیش از ۱۶۰ کشور پرداخت.

این اطلاعات در ابتدا فقط به زبان انگلیسی بود که شامل چکیده نشریات مختلف و... می‌شد.

این پایگاه در حال حاضر مقالات، نشریات علمی، پایان نامه‌‌‌‌‌‌ها، سخنرانی‌ها، گزارش‌ها و... را به همراه تصاویر ارائه می‌دهد که شامل چکیده و استنادهای مرتبط نیط هستند.

این سامانه حتی تعداد کلمات موجود در چکیده و متن را نیز می‌تواند مشخص کند. در واقع می‌توان گفت پروکوئست یک نظام اطلاع رسانی پیوسته است که به شکل خاص و منحصر به فردی طراحی و برنامه ریزی شده و جستجوگر را قادر می‌سازد که فقط با یک کلیک به تمام اطلاعات مورد نیاز خود برسد. جالب است بدانید که ترجمه چکیده‌ مقاله‌ها از انگلیسی به زبان‌های چینی، فرانسه، اسپانیولی و... امکانپذیر خواهد بود.

پایگاه پروکوئست دو ویژگی اساسی دارد که عبارتند از:

۱ جستجوی ساده، آسان و یکسان برای همه بانک‌های اطلاعاتی مشابه است.

۲ امکان جستجو به زبان ساده و محاوره؛ به طور مثال می‌توانید از پروکوئست بپرسید، آب و هوای لندن چگونه است؟!

موضوعات اصلی پروکوئست کدام‌ها هستند؟

موضوعات اصلی پروکوئست، موضوعاتی هستند که در آن حیطه‌ها می‌توانید به کاوش و جستجو بپردازید. در ادامه به برخی از این موضوعات اشاره می‌کنیم.

علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی، داروسازی و دندانپزشکی، مراقبت‌های بهداشتی، کودکان، فیزیوتراپی و ارتباطات بین‌الملل

علوم عمومی، تجارت آسیا، تجارت اروپا، علوم رایانه، صنعت ورزش و سرگرمی‌ها

مهندسی و فناوری، تکنولوژی اطلاعات، علوم کامپیوتر، برق و مخابرات

مدیریت، حسابداری، مالیات، بازرگانی و مسائل وابسته

علوم اجتماعی، روانشناسی و علوم تربیتی، نشریات مذهبی

علوم کاربردی، بانکداری، فنون و نوآوری

نشریات تحقیق، نشریات آموزشی، مراجع عمومی و تحقیقات کتابخانه‌ای

ورود به وب سایت پروکوئست چگونه است؟

معمولاً برای ورود به وب سایت پروکوئست محققان باید دارای نام کاربری و رمز عبور باشند. به خاطر مسایل سیاسی کشور، بسیاری از کاربران از داخل ایران قادر نخواهند بود به این وب سایت دسترسی داشته باشند و بلافاصله بعد از ورود آی پی آن‌ها شناسایی شده و بلاک می‌شوند. بنابراین خدمات رسانی شرکت‌های مانند پیشگامان پردازش صفر و یک که امکان دسترسی را به کاربران داده، قابل تامل و قدردانی است.

آیا می‌دانستید با پایگاه ایران پیپر قادر خواهید بود به پک‌های استاندارد صنعتی دسترسی داشته باشید؟

افراد گوناگون با مشاغل مختلف برای استانداردسازی محل کار خود مانند کارخانه و... نیازمند پک‌های استاندارد صنعتی هستند که بتوانند بسته به نیازهای روز دنیا و استانداردهای مختلف که هر ساله به شمار آن‌ها اضافه می‌شود و ممکن است مفاد آن طی سال‌ها تغییر کند، دسترسی داشته باشند. این پک‌ها به افزایش استاندارد شرکت‌ها، سازمان‌ها و کارخانه‌ها کمک می‌کنند و به افراد و شرکت‌ها فرصتی برای رقابت در سطح جهانی می‌دهند.

همچنان که می‌دانید دسترسی به چنین پک‌هایی برای ما ایرانیان آسان نخواهد بود که قطعا بخشی از این مشکل، به تحریم‌های گوناگون ایران باز می‌گردد. سامانه ایران پیپر با دریافت هزینه‌ی ناچیز انواع این پک‌ها را در اختیار کاربران قرار داده و به آن‌ها در جهت رسیدن به اهدافشان یاری می‌کند.

هر آنچه برای رسیدن به اهداف علمی خود نیاز دارید را می‌توانید به ایران پیپر بسپارید. این شرکت لحظه به لحظه و در هر شرایطی در کنار شما خواهد بود تا قدم به قدم نیاز شما را برآورده کند. ایران پیپر دسترسی به هر آنچه شما نیاز دارید را آسان می‌کند و به اهدافتان جامعه عمل می‌پوشاند. آرزوهای شما را محقق می‌کند و این دقیقا کاری است که افراد متخصص شرکت به خاطر آن دور یکدیگر جمع شده‌اند و در حال تلاش و کوشش هستند و خواهند بود.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

 

معرفی بهترین وی پی ان های رایگان

 

1- اپلیکیشن VPN – Global #VPN Proxy

اگر نیاز به یک خرید VPN خوب و قدرتمند برای سیستم عامل پر طرفدار IOS یا گوشی های هوشمند آیفون دارید، این نرم افزار می تواند کمک های زیادی به شما بکند. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به پرداخت هزینه از جانب شما وجود ندارد و این فرم افزار به صورت کاملا رایگان در اختیار شماست. به روز رسانی های این نرم افزار در بازه های زمانی مختلف و به تعداد زیاد وجود دارد که اشکالات نسخه های قبل در آن ها رفع شده است. 

 

از آنجا که برخی از شبکه های اجتماعی که عمدتا پر طرفدار هم هستند در ایران به طور عادی غیر قابل دسترس هستند، استفاده از این نرم افزار اجتناب ناپذیر است. در سیستم عامل اندروید اپلیکیشن های زیادی برای رفع فیل_ترینگ وجود دارد اما برای سیستم عامل IOS کاربران باید از نرم افزار هایی استفاده کنند که هزینه های نسبتا زیادی برای کاربران دارد . در کنار این روش هایی هزینه بر اپلیکیشن پرطرفدار VPN – Global #VPN Proxy وجود دارد .

 

2- CyberGhost

یکی از محبوب ترین خرید  VPNهای موبایل که به صورت رایگان ارائه می شود، CyberGhost است. که دلیل محبوبیت آن نداشتن محدودیت در پهنای باند و عدم ذخیره اطلاعات کاربران است. تنها ایراد این VPN داشتن محدویت زمانی است که با استفاده مداوم به مدت 3 ساعت به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد. اما این مشکل هم با اتصال دوباره قابل رفع شدن است.

 

پس از نصب این نرم‌افزار برای اندروید و IOS شما می‌توانید به مدت 7 روز به صورت رایگان از امکانات این نرم‌افزار استفاده کنید. و مجددا آن را لغو نصب نموده و دوباره نصب کنید. CyberGhost دارای سرعت دانلود 17 مگابایتی و آپلود 20 مگابایتی است. این نرم‌افزار برای سیستم عامل های Android, iOS, Windows, macOS, Linux, Kodi, routers ارائه شده است.

 

3- Windscribe

اگر به دنبال یک خرید VPN با سرعت بالا هستید توصیه می کنیم از Windscribe غافل نشوید. این نرم افزار که دارای سرعت دانلودی معادل با 10 تا 13 مگابایت است، پهنای باندی در حدود 2 گیگابایت نیز در اختیار شما قرار می دهند. این وی پی ان برای شکا یک ایمیل تایید ارسال می کند که اگر به ایمیلتان بروید و آن را تایید کنید این پهنای باند تا 10 گیگابایت هم افزایش پیدا می کند. ضمن اینکه با دعوت هر کدام از دوستانتان به این نرم افزار و ثبت نام او در این نرم افزار به شما 1 گیگ پهنای باند اضافه نیز هدیه داده می شود.

 

Windscribe  امنیت و حریم خصوصی شما را به طور جدی حفظ می‌کند. این نرم‌افزار برای سیستم عامل های IOS , MacOS , Linux و Android ها وجود دارد.

 

4- SurfEasy

مرورگر Opera صاحب امتیاز یکی از برترین VPN های موبایل، یعنی SurfEasy است. این VPN مناسب کاربرانی است که مصرف پایینی دارند. زمانی که شما این نرم‌افزار را نصب می‌کنید به شما اجازه می‌دهد به طور هم زمان از حداکثر پنج دستگاه محافظت کنید؛ اما، شما محدود به پهنای باند 500 مگابایتی هستید. شما می توانید با دعوت دوستان و خانواده و همکارانتان پهنای باند خود را افزایش دهید و به ازای معرفی هر نفر 100 مگابایت پهنای باند برای شما افزایش یابد.

 

همه این امکانات خوب و جذاب است؛ اما، این نرم‌افزار در محافظت از حریم شخصی شما چگونه کار می‌کند؟ SurfEasy از «رمزنگاری در سطح بانک» استفاده می‌کند؛ اما، متاسفانه، آنها به درستی در مورد محتوای اصلی و چگونگی کار صحبت نمی‌کنند.

 

SurfEasy به شما یکی از بهترین سرعتهای اتصال را پیشنهاد می‌دهد، چیزی حدود 58 مگابایت برای دانلود و 22 مگابایت برای آپلود. این نرم‌افزار برای سیستم عاملهای چون  iOS, Android, Windows, macOS, Chome, Opera آماده شده است.

 

5- Yoga VPN

در گوگل پلی استور، یکی از برترین های وی پی ان برای سیستم عامل اندروید، Yoga VPN است که بدون هیچ محدودیت زملنی برای کاربران قابل دسترسی است. این VPN دارای قابلیت هایی مانند نداشتن محدودیت پهنای باند، سوئیچینگ سرور، حفاظت از نشت DNS است. سرعت دانلود این VPN 22 مگابایت و 13 مگابایت برای آپلود است. Yoga VPN در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است.

 

 

 

6- HexaTech

یک از پروتکل های جدید از VPN، Betternet است که HexaTech آن گسترش یافته است و مخصوص شبکه های موبایلی و لسمارت فون هاست. این سرویس دارای سرعت دانلود 12 مگابایتی و آپلود 8 مگابایتی است. این سرویس برای سیستم عاملهای اندروید و IOS ارائه شده است.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1891
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

لیفت صورت چیست؟‏


 

لیفت صورت ، یکی از روشهای جراحی زیبایی است که به کمک آن علائم قابل رویت پیری را در صورت و ‏گردن ‏بهبود می بخشد. و ساده ترین و مشخص ترین اثر آن جوان تر شدن فرد می باشد.‏ در سال های اخیر، به دلایل مختلف تمایل مردم در تمام دنیا به سمت جراحی های زیبایی ‏بیشتر شده است.‏

 

کشور ما نیز تحت تاثیر این فضا، جزء کشورهای رتبه دار در مورد انجام جراحی های زیبایی می ‏باشد.‏ یکی از عمل های رایج زیبایی به خصوص در سنین کمی بالاتر؛ لیفت می باشد.‏

 

لیفت چهره و اندام های مختلف بدن مثل لیفت سینه ،بازو،شکم و... تاثیر قابل ملاحظه ای در زیبایی ‏فرد دارد.‏

 

در این متن به لیفت صورت، روش ها، مزایا، خطرات، دوران نقاهت و ... خواهیم پرداخت.‏

 

بخشی از تاثیرات لیفت صورت به شرح زیر است:‏

 

‏     لیفت صورت، افتادگی پوست صورت را برطرف می کند.‏

 

‏     لیفت صورت و گردن،سبب جوانتر و شاداب تر به نظر رسیدن چهره می شود.‏

 

‏    علاوه بر این، لیفت، پوست گردن و صورت را تا حد بسیار زیادی بهبود می بخشد.‏

 

همانطور که می دانید؛ جوانی و طراوت پوست به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن وسال ، ‏نازک شدن پوست، از دست دادن چربی پوست صورت، نیروی گرانش وجاذبه زمین، آسیب ‏نورخورشید، سیگار کشیدن، و همچنین وراثت و عوامل استرس زا ؛ از بین می رود.‏

 

روش های جراحی پلاستیک سعی در از بین بردن این علائم دارند. ‏

 

لیفت صورت یکی از این روش هاست که با از بین بردن نشانه های پیری، به فرد کمک می کند.‏

 

روش های جراحی متفاوتی برای زیباسازی چهره انجام می شود . مثل: ‏

 

لیفت صورت، جراحی بینی و جراحی چشم.

 

حتی استفاده از فیلرها و پرکننده های پوستی نیز از این جمله اند.‏

 

باید در نظر داشت که هیچ یک از این روش ها نمی توانند روند پیری را متوقف کنند . تنها می ‏توانند علائم افزایش سن را کاهش یا از بین ببرند.‏

 

روش های غیر جراحی ، موقتی هستند و نیاز به تمدید مجدد دارند.‏

 

‏-‏چه کسانی کاندید لیفت صورت هستند؟

 

جراحی لیفت صورت می تواند با کشیدن پوست افتاده و آسیب دیده ، طراوت را به چهره ‏باز گرداند و چند سالی فرد را به سنین عقب تر برگرداند!‏

 

به طور کلی، کاندیداهای خوب برای لیفت صورت عبارتند از:

 

‏-‏افراد سالم که ممنوعیت پزشکی ندارند ‏

 

‏-غیر سیگاری ها

 

افراد واقع بین و با انتظارات واقعی

 

بهبود پس از لیفت صورت به چه صورت است ؟ ‏

 

پس از جراحی لیفت صورت، ممکن است باندی در اطراف صورت شما قرار گیرد.‏

 

کبودی و تورم نیز تا حدی کاملا طبیعی است.‏

 

ممکن است لوله های کوچکی نیز برای جمع آوری خون یا مایع اضافی وجود داشته باشد.

 

دستورالعمل های خاصی نیز در خصوص چگونگی مراقبت از خود، زخم ها ، استفاده از داروها ، ‏مواد غذایی مجاز و غیر مجاز و... وجود دارد که قبل و بعد از عمل جراح تان به شما توضیح ‏خواهد داد.‏

 

حتما از جراح پلاستیک خود درمورد تمام ابهامات خود سوال کنید. ‏

 

سوالاتی از این قبیل:‏

 

‎‎        چه داروهایی بعد از جراحی تجویز می شود؟

 

     آیا بعد از عمل جراحی پانسمان و باند باید استفاده کنم؟

 

     چه زمانی می توان باند را باز کرد؟

 

     چه زمانی بخیه برداشته می شود؟

 

     چه زمانی می توانم آرایش کنم؟

 

     چه زمانی می توانم فعالیت عادی و ورزش را ادامه دهم؟

 

     چه زمانی می توانم موهایم را رنگ کنم ؟


 

 

 

نتایج لیفت صورت: ‏

 

برای دیدن نتایج لیفت صورت، بایستی اجازه دهید تا ورم و کبودی ها بخوابد و دوران نقاهت طی ‏شود. ‏

 

برای رسیدن به نتایج بهتر لیفت صورت؛ از قرارگیری در معرض آفتاب مستقیم خودداری کنید. و ‏سعی کنید شیوه زندگی سالمی را در پیش بگیرید.‏

 

هر قدر که کبودی و ورم از بین برود ، نتایج لیفت صورت را راحت تر می توان دید و قضاوت ‏کرد.‏

 

نتیجه نهایی نه تنها باید ظاهر شما را جوانتر نشان دهد بلکه بایستی سبب افزایش اعتماد به نفس ‏شما نیز بشود. ‏

 

برای موفق تر بودن جراحی خود، دستورالعمل های پزشک خود را اجرا کنید.

 

نکات مثبت و منفی در خصوص لیفت صورت: ‏

 

تصمیم گیری در مورد عمل جراحی پلاستیک یک تصمیم بسیار شخصی است و شما باید ‏مزایای آن را در کنار عوارض احتمالی آن روش بسنجید و سپس تصمیم بگیرید.‏

 

در این خصوص از نظر جراح و پزشک متخصص نیز بهره ببرید.‏

 

خطرات احتمالی لیفت صورت: (بسیار نادر هستند)‏:

 

    ریسک بیهوشی

 

    خون ریزی

 

    عفونت

 

    آسیب عصب صورت ‏

 

    موی کم در محل  برش

 

    تغییر در احساس پوست

 

    درد زیاد

 

    آلرژی ‏

 

    تورم طولانی مدت

 

        نتایج نامطلوب جراحی ممکن است شامل موارد زیر باشد:‏

 

‏ نامتقارن بودن صورت ، ظاهر ناخوشایند محل اسکار

 

با انتخاب یک جراح حاذق، نتایج لیفت صورت می تواند به شکل بسیار رضایت بخشی برای شما ‏باشد و چهره تان را به سال های جوانی برگرداند . ‏

 

نکته مهم این است که بایستی شما تمام سوالانت خود را بطور مستقیم از جراح پلاستیک تان ‏بپرسید .‏

 

‏-‏       مشاوره در خصوص لیفت صورت :‏

 

سوالاتی که در طول مشاوره با جراح پلاستیک باید بپرسید:

 

در باره اهداف و نتایج جراحی با وی صحبت کنید.‏

 

     در مورد  شرایط پزشکی، آلرژی های دارویی و درمان های پزشکیبا جراح صحبت ‏کنید.‏

 

‏     در خصوص مصرف  داروها ، ویتامین ها، مکمل های گیاهی، الکل، دخانیات و مصرف ‏مواد مخدربا او مشورت کنید.‏

 

‏     حتما جراحی های قبلیخود را با وی در میان بگذارید.‏

 

‏-‏       چه روش جراحی در مورد تان انجام خواهد شد.‏

 

    دوره بهبودی تان چقدر است؟

 

‏-‏       چه مواردی را باید در دوران نقاهت رعایت کنید؟

 

    خطرات و عوارض این روش چیست؟

 

    چگونه عوارض، درمان می شود؟

 

    گزینه های تان غیر از لیفت صورت چه عمل هایی هستند ؟

 

‏-‏در صورت درخواست فرد؛ جراح  نیز مسائل زیر را با فرد متقاضی بررسی خواهد کرد:

 

    وضعیت سلامت عمومی و یا عوامل خطر را ارزیابی می کند

 

    گزینه ها و روش های ممکن برای زیباسازی چهره را بررسی می کند

 

    چهره تان را بررسی و اندازه گیری می کند

 

    عکس هایی از شما می گیرد

 

    یک دوره درمان بعد از عمل را توصیه می کند

 

    ‏ در مورد نتایج احتمالی لیفت صورت و هر خطری یا عوارض احتمالی با شما صحبت می ‏کند

 

    نوع بیهوشی مورد استفاده را به شما توضیح می دهد.‏

 

‏- آماده سازی برای انجام جراحی زیبایی صورت:

 

‏ قبل از عمل لیفت صورت جراح ممکن است موارد زیر را از شما بخواهد: 

 

‏ ‏   - انجام آزمایش ها و بررسی های پزشکی لازم

 

‏   - مصرف برخی داروها و یا اجتناب از مصرف برخی دیگر

 

‏     استفاده از برخی محصولات پوستی برای صورت

 

‏   -اجتناب از کشیدن سیگار

 

‏    - اجتناب از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی، زیرا می توانند ‏خونریزی و کبودی را افزایش دهند

 

‏ بعد از جراحی لیفت صورت ، از همان ابتدا همراهی از نزدیکان تان را ترتیب دهید.‏

 

بررسی هایی که باید در مورد جراح تان انجام دهید:‏

 

‏-‏       تجربه و مهارت وی

 

‏-‏       نمونه کارهای قبلی وی

 

‏-‏       مدرک جراح

 

‏-‏       و...‏

 

چطور به یک جراح اطمینان کنیم؟

 

جراحیلیفت صورتنیازمند بررسی های بسیاری است. اولین و مهمترین آن، انتخاب ‏یک جراح پلاستیک تایید شده و معتبر است. ‏

 

که عضو انجمن جراحان پلاستیک باشد.‏

 

با انتخاب یک عضو از انجمن جراحان پلاستیک ، می توانید اطمینان حاصل کنید جراح ‏تان دوره های تخصصی مورد نیاز را گذرانده است و مسئله بعد بررسی نمونه عمل های ‏قبلی وی می باشد.‏

 

مزایای لیفت صورت: ‏

 

‏- اصلاح و جوانسازیصورت

 

چهره شما بخش مهمی از زیبایی شماست. اگر ظاهر صورت شما همیشه خسته، فرسوده و یا ‏افتاده است، می تواند بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد.

 

جراحی زیبایی صورت می تواند شکل ظاهری طبیعی تر و جوان تر را به صورت تان بازگرداند و ‏به اعتماد به نفس شما کمک کند

 

مشکلاتی که در اثر پیری پوست ایجاد می شود و لیفت صورت درصدد رفع آن است : ‏

 

     از دست دادن انعطاف پذیری پوست

 

     از دست دادن عضله در صورت و گردن

 

     چروک های عمیق بین گوشه های دهان و پایه بینی شما

 

     از دست دادن خطوط چانه و گردن

 

تکنیک های لیفت چهره امروزه به روز تر از همیشه می باشد، و می تواند سالیان سال شما را ‏جوان تر کند. ‏

 

یک جراح پلاستیک با تجربه پس از انجام یک ارزیابی عمیق از ویژگی ها و شرایط فرد، مشاوره ‏ی لازم را در خصوص نتیجه این عمل به فرد خواهد داد.‏

 

مزایای جراحی زیبایی صورت

 

‏ جراحی زیبایی صورت اثرات گوناگونی بر چهره شما دارد:

 

‏    استحکام عضلات صورت: ‏

 

عضلات صورت و بافت های زیرین چهره؛ با گذر زمان افتاده می شوند . با لیفت صورت می توان ‏این افتادگی چهره را بازسازی و رفع کرد.‏

 

‏ ‏    پوست شاداب: ‏

 

پوست تیره و پیر شده به دقت برش داده می شود و به منظور داشتن ظاهری جوان تر و زیباتر ‏لیفت می شود. پوست صورت نباید بیش از حد لیفت و کشیده شود، چراکه ظاهری غیر طبیعی ‏پیدا می کند.‏

 

لیفت صورت مزایای گسترده ای دارد. ‏

 

بزرگترین آن بازگشت احساس جوانی به شماست. که شاید با گذر سن آن را ازدست داده اید.‏

 

برخی از مزایای اصلی این روش عبارتند از: ترمیم پوست شل و تبدیل آن به پوستی صاف، بهبود ‏خطوط صورت برای زیبایی بیشتر و افزایش قدرت عضلات صورت .‏

 

همانطور که گفته شد همانند هر روش جراحی، چند خطری نیز وجود دارد. این موارد عبارتند از ‏خونریزی، خطرات بیهوشی، عفونت، تجمع مایع، تغییر رنگ پوست، تورم طولانی مدت، بی حس ‏بودن، درد و بهبود زخم.

 

زمان بهبودی تا حدی به حال و وضع عمومی شما بستگی دارد ولی به طور میانگین زمان بازیابی ‏معمولا دو تا سه هفته است.

 

زمان مناسب برای عمل لیفت صورت :‏

 

نکته مهم در مورد زندگی ، پذیرش است! ‏

 

پذیرش اینکه در اثر گذر سن ، زمان، استرس، پیری، وراثت، شرایط محیطی و... بخشی از ویژگی ‏های جوانی از دست می رود. ‏

 

اما نگران نباشید با پیشرفت پزشکی و روی کار آمدن روش های جدید لیفت صورت می توانید ‏چندین سال به عقب باز گردید و جوانتر از سن واقعی تان به نظر برسید.‏

 

 

اگر نشانه هایی از پیری را در ظاهرتان می بینید و از این بابت ناراحتید بدانید که می توانید این ‏مشکل را تا حد زیادی حل کنید.‏

 

البته که توصیه می کنیم واقع بین باشید و در سن 60 سالگی انتظار بازگشت به چهره 20 ‏سالگی تان را نداشته باشید . اما می توانید انتظار داشته باشید که چندین سال جوانتر شوید و ‏نشانه های پیری را در پوست تان از بین ببرید.‏

 

این نشانه های پیری عبارتند از از دست دادن قوام پوست در قسمت پایین چهره، چروکیدن زیر ‏پلک ها و در امتداد بینی، افتادگی پوست در اطراف چهره و کاهش چربی پوست.

 

روشانجام لیفت صورتچیست؟

 

در مورد روشی که جراح تان برای لیفت صورت در نظر دارد؛ با وی گفتگو کنید.‏

 

محل برش ها و بخیه ها را از وی جویا شوید.‏

 

در مورد بیهوشی و... با او صحبت کنید.‏

 

و در نهایت با آگاهی کامل از مزایا و معایب و روش جراحی اقدام به عمل زیبایی کنید.‏

 

در یک روش لیفت صورت؛ برش از خط مو شروع می شود و در اطراف گوش و به سمت پوست ‏سر گسترش می یابد.

 

اما در روشی دیگر، برش ها کوچک تر و محدود تر و فقط در اطراف گوش گسترش می یابد.

 

کاندیداهای ایده آل برای لیفت صورت:‏

 

خوشبختانه، ممنوعیت خاصی در خصوص انجام لیفت صورت وجود ندارد پس نگرانی ای در مورد ‏انجام نشدن عمل نداشته باشید. ‏

 

نکته بسیار مهم بررسی قلبی و پزشکی است.‏

 

غیر سیگاری ها نیز امتیاز بیشتری نسبت به سیگاری ها برای انجام این عمل دارند.‏

 

همچنین بسیار مهم است که انتظارات شما از نتایج عمل زیبایی، واقع بینانه باشد.‏

 

چرا که اگر بیش از حد رویایی فکر کنید و انتظار داشته باشید؛ هر چقدر هم که جراح تان حرفه ‏ای باشد و لیفت خوبی برای تان انجام دهد باز هم راضی نخواهید بود! ‏

 

پس ابتدا عاقلانه و منطقی نتایج محتمل عمل را بررسی کنید. ‏

 

در این خصوص با جراح تان نیز مشورت و گفتگو کنید.‏

 

‏ اگر سوالی در مورد جراحی زیبایی صورت دارید، لطفا با کلینیک دکتر فدایی تماس بگیرید تا ‏زمان ‏مشاوره ای برای شما تنظیم شود:‏

 

‏02188873550 09101414089‏

 



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کاربرد حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی دو مدل از کاربردی ترین و بهترین حفاظ های دیوار هستند که برای تمامی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. این دو مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای طراحی شده اند که با نصب و اجرای آن ها بر روی تمام مدل دیوارها می توان موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها گردید. این مدل از حفاظ ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای رنگ، سایز، ارتفاع و تراکم های مختلفی هستند و به همین جهت می توان مطابق با نیاز و سلیقه به منظور خرید آن ها اقدام کرد. حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی هر دو با الهام از طبیعت طراحی شده اند. به منظور طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی از شاخ گوزن الهام گرفته شده است و به منظور طراحی حفاظ بوته ای از بوته های خاردار بیابانی بهره گرفته می شود.

برقراری امنیت با حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزن به واسطه آن که با تراکم و ارتفاع بسیار بالایی تولید شده اند، دارای ضریب امنیت منحصر به فردی می باشند. به واسطه ضریب امنیتی که این محصول داراست، می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها از ورود سارقان به داخل ساختمان های مختلف جلوگیری به عمل آورد. استفاده از نرده بوته ای و حفاظ شاخ گوزني این امکان را فراهم می آورد تا بتوان به فضایی امن و منحصر به فرد دسترسی یافت و از این طریق تمامی فعالیت ها را به نحو مطلوبی انجام داد. این دو مدل از حفاظ دیوار را می توان برای تمام ساختمان ها مورد استفاده قرار داد.

کیفیت بالا حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی از مدل حفاظ های دیواری است که با بهره گیری از باکیفیت ترین و بهترین نوع از فلز تولید شده است. به واسطه کیفیتی که این مدل از حفاظ روی دیوار از آن برخوردار هستند، می توان در مدت زمان طولانی آن ها را مورد استفاده قرار داد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

خرید و فروش معدن و مواد معدنی

خرید و فروش معدن و مواد معدنی از طریق فرم های موجود در سایت معادن ایرانی به آسانی و با اطمینان خاطر انجام می پذیرد. معادن متعددی در کشور ایران واقع شده است زیرا کشور ما دارای شرایط جغرافیایی بسیار خاص و منحصر به فردی می باشد. این معادن دارای مواد معدنی مختلفی هستند که هریک از ویژگی های خاص و کاربرد متفاوت برخوردار می باشند. معادن ایران به واسطه برخورداری از شرایط خاصی که دارا هستند، سهم عمده و قابل توجهی از مواد معدنی را دارا می باشند. این معادن سالانه امکان استخراج حجم بالایی از مواد معدنی را فراهم می آورند که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و صادرات آن ها نیز به کشورهای متعددی صورت می پذیرد. خرید و فروش معدن از اقدامات بسیار حساسی است که به منظور انجام آن باید با متخصصان با تجربه در این زمینه مشورت نمود.

مواد معدنی

سایت معادن ایرانی کلیه موارد معدنی از جله سنگ آهن، زغال سنگ، فلدسپات، روی، مس، کائولن و سیلیس را باکیفیت بسیار بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. مواد معدنی از مهم ترین مواد اولیه برای بسیاری از صنایع مختلف هستند و به همین جهت تهیه آن ها از اقدامات بسیار ضروری محسوب می شود که به آن به میزان قابل توجهی اهمیت داده می شود. به طور مثال می توان اشاره نمود که سنگ آهن ماده اولیه به منظور تولید فولاد می باشد و کائولن نیز ماده معدنی بسیار ارزشمند و منحصر به فردی است که در صنایع کاغذ سازی، داروسازی، سرامیک سازی و چینی سازی نقش بسزایی را ایفا می نماید. مس نیز از فلزات بسیار کاربردی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته است.

 



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود کتاب آموزش سیسکو CCNA Wireless به زبان فارسی

کتاب آموزش سیسکو CCNA Wireless به زبان فارسی را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب در مورد شبکه های wireless و طراحی سیستم های wireless می باشد که به طور خاص در مورد شبکه های مبتنی بر سیسکو به بحث می پردازد .این کتاب توسط اینجانب یوسف نعیمی ترجمه و برخی نکات مهم و کاربردی جهت فهم بهتر مطالب به آن اضافه گردیده که به عنوان یک quick reference می تواند هم به دانش خوانندگان کمک کند و هم آنها را برای آزمون ۶۴۰-۷۲۱ آماده سازد . این کتاب آموزش CCNA وایرلس به زبان فارسی تقدیم شما کاربران عزیز سایت آغازه می گردد. 

عنوان کتاب: کتاب آموزش سیسکو CCNA Wireless به زبان فارسی

نویسنده: یوسف نعیمی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۲۶

حجم فایل: ۱۵٫۲ مگابایت

 

کتاب آموزش سیسکو CCNA Wireless

در دوره ی سی سی ان ای وایرلس CCNA Wireless شما رو با انواع مفاهیم : سیگنال های رادیویی ، تکنولوژی آنتن ها ، توپولوژی Wireless LAN و غیره آشنا می سازد . برای فراگیری بهتر مفاهیم این دوره آموزشی بهتر است قبل از شروع ، دوره های CCNA R&S یا CCENT را بگذرانید تا بتوانید بطور دقیق تری از این دوره استفاده کنید آشنا خواهید شد. که بطور خلاصه سر فصل های این کتاب شامل مباحث مربوطه می باشد.  که منطبق بر برای آزمون ۶۴۰-۷۲۱  است.

 یادگیری این اصول و مفاهیم , علاوه بر آشنا کردن شما با نحوه عملکرد و تنظیمات محصولات سیسکو , شما را قادر می سازد که به راحتی با سایر تجهیزات و دستگاههای Wireless نیز کار کنید .



:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل

راهنمای تشخیص و خرید باطری اصلی موبایل

راهکارهایی جهت تشخیص باطری اصلی موبایل

دوستان امروز قصد داریم روش هایی رو بهتون یاد بدیم تا حدودی بتونید باطری اصلی رو تشخیص بدید.

چند تا نکته اول مبحثمون براتون توضیح میدم که به قرار زیر است:

1-کلیه باطری های موبایل در کشور و کارخانه های چین تولید می شوند و چیزی بنام ساخت ژاپن و کره و ویتنام غیره وجود ندارد این تنها برچسب دور باطری هاست که متفاوته و وارد کننده ها به سلیقه خودشون اونو سفارش میدن

2-مورد دومی که خیلی مهم است اینه که وارد کننده باطری هنگام سفارش چه کیفیتی و چه سلی و چه میلی امپری به صورت واقعی برای باطری های خود انتخاب کرده باشد به طور مثال باطری گوشی سامسونگ s4 ظرفیت 2600 میلی امپر داره که متاسفانه اکثر وارد کننده ها جهت پایین امدن قیمت خرید باطری اقدام به پایین اوردن سل و ای سی های باطری در شرکت سازنده می کنند که جای گذاشتن 2600 میلی امپر اقدام به جایگزین کردن 1500 امپر واقعی می کنند ولی همان پوسته و روکش باطری اصلی رو به دور باطری می پیچونن با این کارشون کیفیت باطری به شدت پایین میاد.

3-باطری های اصلی سامسونگ و سونی و غیره بعد از تعویض کیفیت سابق خودشون بدست میارن در صورتی که الان با وجود باطری های کیفیت پایینی که تو بازار وجود داره هیچ وقت دیگه بعد از تعویض مثل سابقشون نمی شوند.ما این اطمینان رو به شما خواهیم داد که پس از تعویض بتونید کیفیت سابق باطریتون داشته باشید.

4-به هیچ عنوان شما قادر نخواهید بود از روی ظاهر باطری کارایی اونو تشخیص بدید ولی ما در اینجا روش هایی رو به شما اموزش می دهیم که تا حدود زیادی قادر به تشخیص اصل بودن باطری از تقلبی باشید.

روش اول(تشخیص از طریق NFC موجود در باری):

باطری  های جدید زیر پوسته خودشون یه برچسب سیاه رنگ بنام NFC دارند که کار انتقال اطلاعات با فاصله کم و استفاده از شاژر بی سیم را میسر می سازند که باطری های اورجینال حتما باید این رو داشته باشند در صورتی که باطری غیر اورجینال فاقد NFC می باشد به طور مثال باتری اصلی نوت ٤ دارای ماهیت nfc  می باشد برای درک بهتر مطلب باطری رو پوسته بیرونیش رو جدا کردیم و داخل عکس بهتون نشان میدهیم به عکس زیر توجه کنید:

ORG NFS

همین طور که در عکس بالا مشخص است این صفحه مشکی زیر پوسته همان NFC می باشد

حالا به عکس پایین توجه کنید :

COPY1

در این عکس می بینید که زیر پوسته باز شده این باطری خالی از NFC است در واقعا این همان باطری غیر اورجینال است که شما با باز کردن پوسته باطری می تونید ببینید NFC واقعا زیر پوسته باطری خریداری شده شما وجود دارد یا نه

این روش فقط در باتری های سامسونگ کارایی دارد و قابل استفاده در مدل های لومیا مثلا باتری لومیا 950 xl نمی باشد

روش دوم(هک شدن سل سامسونگ رو بدنه فلزی باطری)

در این روش باز باید پوسته باطری رو جدا کنیم این بار باید به طرف دیگر باطری توجه کنیم در باطری های اصلی روی بدنه فلزی باطری نوع سل استفاده شده در باطری رو به صورت تورفتگی روی قسمت فلزی باطری هک شده است که نشان از سل استفاده شده در باطری می باشد.بهترین سل برای باطری سل سامسونگ است در عکس زیر می تونید جزییات کامل را مشاهده کنید

ORG HACK

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید اسم سامسونگ به صورت لاتین روی بدنه باطری هک شده است حالا به عکس باطری غیر اصلی توجه کنید که نوشته حالت برچسپی و چاپی دارد و خبری از هک شدن نوشته نیست

COPY2

دوستان عزیز با استفاده از این دو روش می تونند اصل بودن باطری خودشون تشخیص بدند.

نکته : بعضی سایت روشی معرفی کرده بودند این بود که در صورتی که سریال روی باطری با AA شروع شود وتاریخ داشته باشد اون باطری اصلیه ما این روش را بطور کلی رد میکنیم چون این فقط پوسته است و به دلخواه وارد کننده طراحی میگردد.

خیلی از دوستان تماس می گیرند تاکید دارند فلان نوشته روی باطری اصلی باید نوشته شده باشه این کاملا غلط است پوسته دور باطری یا همان استیکر با نوشته های روی باطری فابریک گوشی یکیه باشه دلیلی بر اصل بودن نیست این پوسته می تونه دور هر باطری پیچیده بشه باطری کپی با استیکر اصلی وجود داره که دقیقا نوشته های روی باطری با باطری فابریک یکسان است ولی فیک هستند.فقط و فقط از داخل باتری می شه فهمید کیفیت چطوره ببینیم باطری از چه سلی و چه ای سی و کانکتوری ساخته شده به هیچ وجه نوشته روی باطری اصلا اهمیتی ندارد و هنگام استفاده و شارژ نگه داشتن و استفاده مشخص میشه باطری چه کیفیتی داره

جهت خرید باطری اورجینال به این قسمت مراجعه گردد.

توجه:کابران عزیز می توانند در صورت نارضایتی از محصول ظرف دو هفته اول محصول را مرجوع و کل هزینه پرداختی خود را بدون هیچ قید و شرطی پس بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نرم افزار حسابداری

برای سهولت در کار حسابداران، نرم افزار های حسابداری مختلفی تولید شده که کاربر بر اساس نیاز و کسب و کار خود یک نرم افزار حسابداری را برای امور مالی و حسابداری خود بر می گزیند.

حسابداران نیز همچون سایر مشاغل دیگر بدنبال نرم افزاری ساده و آسان در عین حال کارآمد برای کسب و کار خود هستند، تهیه گزارشات تحلیلی، ثبت اسناد و اظهار نامه مالیاتی هر چند به ظاهر ساده به نظر می رسد ولیکن امری پیچیده است، از این رو نیاز به یک نرم افزار حسابداری که تمامی استاندارد های یک سیستم مالی در عین سادگی را داشته باشد دارند.

نرم افزار حسابداری قیاس برای کسب و کارهای کوچک و متوسط یک نرم افزار مالی و حسابداری مناسب، کارآمد و ساده است که تمامی نیاز های کاربران و مدیران، به یک نرم افزار حسابداری بازرگانی برطرف می کند.

از ابزار های موجود در نرم افزار حسابداری قیاس می توان به:

 کدینگ از پیش تعریف شده، سال مالی، ترازنامه ها و دفاتر مالیاتی، اظهار نامه مالیاتی، گزارشات تحلیلی و ... اشاره نمود که شما را در امر مدیریت و امور مالی کسب و کارتان یاری خواهد نمود.

گروه نرم افزاری قیاس نرم افزار حسابداری تحت وب را نیز ارائه کرده است که یکی از ویژگی های این نرم افزار یکپارچگی در تمامی شعب کسب و کار شما می باشد، بدین نحو که گزارشات تمامی شعب شما بصورت یکپارچه و بر روی یک محیط در دسترس خواهد بود.

نرم افزار حسابداری فقط بر روی یک رایانه و در یک جا قابلیت استفاده را دارد؛ ولیکن شما با نرم افزار حسابداری تحت وب افزون بر تمامی امکانات و ویژگی های نرم افزار حسابداری، بدون محدودیت و در هر زمان و مکان می توانید با دسترسی به اینترنت بواسطه تمام مرورگرها به آن دسترسی داشته باشید؛ حتی اطلاعات نرم افزار مالی و حسابداری خود را با حسابرس تان به اشتراک بگذارید و به سادگی و سهولت به حسابهای خود حتی از را دور رسیدگی کنید.

از ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • انعطاف پذیر و قابلیت تطابق در بسترهای مختلف(ویندوز، وب و موبایل)
  • کاربری ساده و نیاز به آموزش کمتر
  • یکپارچگی با قابلیت ارتباط چندین شعبه به یکدیگر بواسطه اینترنت در یک بانک اطلاعاتی
  • شما می توانید مناسب با کسب وکار و سلیقه تان طراحی نرم افزار حسابداری تحت وب خود را انتخاب کنید.
  • بدون حد و مرز جغرافیایی
  • دارا بودن فضای ابری
  • محیطی ایمن و قابل اعتماد
  • مقرون به صرفه

 

نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس اولین نرم افزار تحت وب کشور برای کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد . از دیگر محصولات گروه نرم افزاری قیاس می توان به نرم افزار انبار داری، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار حسابداری خدماتی، نرم افزار حسابداری خزانه داری و ... اشاره کرد.

در عین حال گروه نرم افزاری قیاس  نرم افزارهای رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است، که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را نام برد.

 

 

از سری مزایای نرم افزار حسابداری قیاس:

  • امکان ارجاع اسناد به سال مالی جدید و عملیات پایان سال
  • صورتهای مالی و ارائه گزارشات تحلیلی از کلیه شعبات
  • کنترل پروژه ها، مراکز هزینه و ایجاد ساختار تفصیلی شناور
  • مرور و مشاهده وضعیت حساب ها: مقایسه ماهانه، مرور ترکیبی، مرور پله ای و ....
  • ایجاد روزنامه ها و دفاتر مالی
  • صدور اسناد و تغییر ترتیب ساختار حساب ها
  • دارای محیطی کاربر پسند بدون نیاز به آموزش
  • امکان تعریف چندین کاربر
  • امکان تهیه فایل پشتیبان از نرم افزار
  • مرور وضعیت حساب ها همچون مرور ترکیبی، مرور پله ای، مرور ماهان و مقایسه ای
  • مدیریت چک های دریافتنی و پرداختنی با کاربری بسیار ساده
  • استفاده از فرمت های از پیش تعیین شده چک ها ی بانکی
  • پشتیبانی بصورت تیکتینگ

 

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

درب ضد سرقت

 

چرا درب های معمولی را با درب ضد سرقت تعویض کنیم؟
درب ضد سرقت امنیت و خیال راحت تری را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد ؛ در نظر بگیرید افرادی که قفل فرمان ماشین و یا قفل پدال برای خودرو خود تهیه می کنند ، با فردی که حتی دزدگیر نیز نصب نکرده است ، تفاوت ندارند ؟
خب در اینجا خودمان را جای سارق فرض کنیم ، آیا دزد در بین چند ماشین پارک شده به سراغ ماشینی می رود که قفل فرمان یا قفل پدال دارد یا ماشینی که حتی دزدگیر هم ندارد؟ بدیهی است که سارق ترجیح می دهد به سراغ ماشینی که زمان کمتری برای او دارد ( ماشین نا امن ) برود چون در سرقت زمان یک فاکتور اصل است .

درب ضد سرقت ، امنیت و منصرف کردن سارق در روزهایی که در منزل نیستیم!!!
بله درست است ، در تعطیلات که به همراه خانواده مشغول خوش گذارانی هستیم و سعی در ایجاد اوقات خوش داریم نباید ذهن خودمان را درگیر افکار منفی کنیم ، اما درب منزل ما به عنوان ورودی و اصلی ترین عنصر برای منصرف کردن سارق می باشد ، آیا این قسمت از خانه ی ما امنیت کافی جهت منصرف کردن سارق را دارد؟
وقتی فرد برای سرقت به درب منزل ما مراجعه می کند در ذهن خود دو دو تا چهار تا می کند ، اگر زمان را برای این درب ضد سرقت بگذارم بهتر است یا اینکه به سراغ خانه ای بروم که درب ضد سرقت ندارد … یقینا با داشتن درب ضد سرقت این تردید را در دل سارق ایجاد می کنید ، در اینجا منزل شما یک قدم از دیگر خانه ها پیش است، درست است خانه شما به خانه ای امن تبدیل می شود وقتی ورودی آن را با درب ضد سرقت پوشش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

طرح پیشه

انجام پروژه تری دی مکس، انجام پروژه وی ری، انجام پروژه اتوکد، انجام پروژه راینو، انجام پروژه فتو شاپ، انجام پروژه رندرینگ,پروژه معماری دانشجویی



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

بهترین تولیدی حفاظ روی دیوار

صنایع فلزی کاوه تولیدی بهترین مدل از حفاظ روی دیوار است که این محصول را در انواع مدل و طرح ها به بازار عرضه نموده است. این کارخانه با استفاده از بهترین نوع از فلز برای تولید محصولات خود سبب شده تا بتوان در بازه زمانی طولانی این محصولات را مورد استفاده قرار داد. همچین می توان اشاره نمود که صنایع فلزی کاوه به منظور رنگ آمیزی حفاظ روی دیوار نیز از رنگ های ضد زنگ بهره گرفته است تا بتوان در شرایط آب و هوایی مختلف از این محصول بهره مند شد.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

یکی از مدل حفاظ های روی دیوار که به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد، حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی می باشد. این مدل از حفاظ ساختمان از طراحی بسیار خاص و زیبایی برخوردار است و از همین جهت می توان با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل دیوارها موجب تضمین امنیت ساختمان های مختلف گردید. حفاظ شاخ گوزني به واسطه تراکم و ارتفاع بالایی که داراست، مانع از ورود افراد ناخواسته به داخل ساختمان های مختلف می گردد. این مدل از حصار دیوار از تنوع رنگی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

حفاظ روی دیوار بوته ای

حفاظ بوته ای یکی از مدل حفاظ های است که به واسطه طراحی و ساختاری که از آن برخوردار می باشد، افراد بی شماری را شیفته خود نموده است. این محصول با الهام از بوته های خاردار بیابانی طراحی شده است و به واسطه همین امر می توان با نصب و اجرای آن موجب شیک تر شدن نمای ساختمان های مختلف گردید. حفاظ روی دیوار بوته ای از مدل حفاظ های است که به واسطه ساختارش قابل نصب و اجرا بر روی تمام مدل دیوارها می باشد.

حفاظ روی دیوار سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای دارای طراحی بسیار ساده ای است و به صورت یک، دو و سه طراحی تولید شده است و همین امر سبب شده تا بتوان از آن برای تمام ساختمان ها با کاربری های مختلف بهره مند شد. این محصول به گونه ای تولید شده است که از نصب ساده و آسانی برخوردار است و به واسطه همین امر قبل و بعد از اسکان در ساختمان می توان به منظور اجرای آن اقدام کرد.

وبلاگ کاوه

 



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 تير 1397 | نظرات ()